Witajcie
Mam e46 2.0d 136KM na pompie vp44
Żeby zapaliła trzeba kręcić ze 30s...
wg INPY: dawka paliwa rośnie w momencie kręcenia do ponad 60mg -> i po osiągnięciu tej dawki dopiero zapala (z kłębem siwego dymu)
Kąty na wolnych 2 do 3 stopni utrzymuje przy temp 70st (więcej na postoju nie chce wskoczyć temp, czyzby termostat ciagle otwarty) ?
Dawka na wolnych obrotach cały czas 12mg (z tego co czytałem na wolnych ma byc ok 5mg)
obroty trzyma ladnie 830
chcąc dodać gazu mułowato reaguje,
błędów w sterowniku brak
Pompa wtryskowa po regeneracji.
Podpowiedzcie koledzy, jak można ustawić ta dawkę paliwa na prawidłową, oraz co jeszcze można sprawdzić, zrobić, żeby maszyna odpała normlanie... (lokalny warsztat poddał się)
e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 20:44
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
- AdamDMI
- Bywalec
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 lip 2015, 21:20
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp
Siema, jakie błędy Ci pokazuje po podpięciu ? ( Czy jest tam może błąd 44 ? )
Jaki rocznik auta ?
Tranzystor w sterowniku pompy jest ok ?
Czy tłoczek przestawiacza kata wtrysku jest ok, czy zatarty ?
To tak na wstępie bym zerknął.
Jaki rocznik auta ?
Tranzystor w sterowniku pompy jest ok ?
Czy tłoczek przestawiacza kata wtrysku jest ok, czy zatarty ?
To tak na wstępie bym zerknął.
BMW Diesel <3
-
- Bywalec
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 20:44
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 320d
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podkarpackie
Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp
Pisałem wyżej, że błędów jakichkolwiek brak.
2002r auta, pompa po pełnej regeneracji, zamontowana w warsztacie, wtryski sprawdzone, a dalej nie pali...a raczej pali po 30s lub wiecej
2002r auta, pompa po pełnej regeneracji, zamontowana w warsztacie, wtryski sprawdzone, a dalej nie pali...a raczej pali po 30s lub wiecej
- AdamDMI
- Bywalec
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 lip 2015, 21:20
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
Re: e46 2.0d 136 bardzo ciężko pali, duza dawka itp
obstawiam tranzystor w sterowniku pompy, tłoczek przestawiacza kata wtrysku lub może coś nie tak podczas montażu pompy.
BMW Diesel <3