PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Ogłoszenia forumowiczów: części samochodowe
Regulamin | Minimum 11 postów, automatyczne kasowanie po 30 dniach bez odpowiedzi.

Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy

Awatar użytkownika
Pieter
Moderator
Moderator
Posty: 216
Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 318tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Zamość

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Pieter »

sovik pisze:Ja też zamontowałem chip ,mój 318 tds obudził się ze snu i jeździ całkiem żwawo teraz ,non stop korci żeby depnąć do gleby , fajnie wciska w fotel od 2k ;)
Gorąco polecam ! 8)
właśnie czytałem twoje posty jak to wcisnąłeś pedał i przy 4 k silnik stanął :wink:
Moim zdaniem kupiłeś zajeżdżone auto i zamiast naprawić tak jak trzeba kupiłeś se chipa i wydaje Ci się że je naprawiłeś bo auto odzyskało moc a tak naprawdę to tym dobijesz go jeszcze szybciej - prawdopodobnie.
Są… auta i jest BMW
Awatar użytkownika
mare36ks
Bywalec
Posty: 160
Rejestracja: 25 maja 2009, 18:43
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1998
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: mare36ks »

Pieter pisze:
sovik pisze:Moim zdaniem kupiłeś zajeżdżone auto i zamiast naprawić tak jak trzeba kupiłeś se chipa i wydaje Ci się że je naprawiłeś bo auto odzyskało moc a tak naprawdę to tym dobijesz go jeszcze szybciej - prawdopodobnie.
Kto wie czy teraz nie ma dopiero serii :wink:

Ja to nie wiem kto w tych czasach kupuje jeszcze tdsa 8)
mariusz76a
Bywalec
Posty: 23
Rejestracja: 16 paź 2015, 22:43
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: mariusz76a »

Tak, TDS nie ma dobrej opinii ale z czystego przypadku i trochę na siłę stałem się jego właścicielem. Miałem wcześniej Passata B5 TDi który zaczynał mnie już denerwować bo nie lubię przedniego napędu, jestem chory jak muszę jeździć FWD. Traf chciał że brat pojechał do rajchu po furę która na miejscu okazała się wtopą. Żeby nie wracać pustą lawetą kupił na szybko od znajomego mechanika E34 525 TDS'a Touring w automacie z 1995r. Samochód stał pięć lat na placu bo nikt nie umiał uruchomić silnika po przekładce. Stary silnik miał jakiś poważny feler więc wsadzili drugi po przebiegu 140000km z '91r. (są na to papiery). Jak wiadomo nastawnik z tego rocznika jest inny więc fury i tak by nie odpalili. Na szczęście dali z samochodem starą pompę wtryskową więc po zamianie nastawników silnik odpalił. Musiałem początkowo zainwestować jeszcze w czyszczenie i regulację pompy ale teraz wszystko gra i buczy. Z samochodu jestem bardzo zadowolony ponieważ jest w idealnym stanie, środek jak nowy i ZERO korozji.

A teraz o samym chipie od Bagora. Po naprawie i regulacji pompy uznałem że TDS jest wolny jak cholera, zmierzone przyspieszenie to ponad 14 sekund do setki. Coś było ewidentnie nie tak ale pomyślałem sobie że jak wsadzę tego mocniejszego chipa to będzie dużo lepiej. Po założeniu chipa sprint do setki wyniósł 11,5 sek. ale to nadal nie było to bo ludziska pisali że mają ok 9sek. Oddałem więc auto jeszcze raz do pompiarza żeby sprawdził dawki i okazało się że jednak były za niskie. Dzisiaj odebrałem furę i wyszło 9,5 sek. Wydaje mi się że jak na automat to już wynik całkiem niezły i nic więcej nie będę kombinował. Ogólnie rzecz biorąc nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez Bagorowego chipa, różnica jest kolosalna. Szczerze polecam.
Manolito77
Moderator
Moderator
Posty: 273
Rejestracja: 15 lip 2010, 11:31
Seria: F07-18
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525d
Rocznik: 2011
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: DW

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Manolito77 »

I ja stałem się kolejnym, zadowolonym klientem modyfikacji od Bagora. Przede mną jeszcze wizyta na hamowni aby zmierzyć dokładne osiągi auta ale sądzę, że w obecnej chwili są to parametry seryjnego M57D30 - może ciut więcej (ale raczej na pewno poniżej 200KM).
Auto o wiele energiczniej reaguje na przyspieszenie a mapa zrobiona jest bardzo fajnie bo nie eksploatuje na maxa układu przeniesienia napędu od 1600-1700obr tylko od tych 1600obr przyspieszenie idzie bardzo płynnie a dopiero od około 1800-1900obr zaczyna się dobra katapulta. Z seryjną mapą na mokrym asfalcie jak na 3-cim biegu jadąc 50km/h wcisnąłem pedał gazu do końca to kontrolka trakcji zamrugała parę razy przy jakichś 2100-2200 obr. Po wrzuceniu zmodyfikowanej mapy od 1800-1900 kontrolka trakcji świeci praktycznie cały czas. :wink:
Mod na duży plus i pełne zadowolenie. Po wizycie na hamowni wrzucę wykres jak to się układa.
Zdecydowanie mogę polecić Bagora.
Pozdrawiam.
http://aso-bmw.pl/?src=link&ref=MJqK0dn3YdKMOucL - czesci oryginalne i zamienniki w dobrych cenach, rabaty, promocje. Polecam.

https://golead.pl/p/shcr/QmfL/KT0e - wszystko inne.
DejayPablo
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 17 lut 2016, 22:52
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 320d
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: DejayPablo »

Witam
Stałem się również szczęśliwym posiadaczem wsadu od Bagora ;) powiem szczerze nie poznaję tego samochodu, dosłownie 1,2,3 mokra nawierzchnia ciągle traci trakcję, wcześniej na 3 na mokrej nawierzchni jak kolega napisał wyżej może zapalała się raz, auto ciągnie już od niskich obrotów, poprawiła się dynamika i to znacznie, krótko mówiąc jest "ogień" :)
Cała modyfikacja trwała dosłownie kilka minut i auto zmieniło się w szatana!
Nie mierzyłem jeszcze na hamowni, lecz wykonałem próbne filmiki napędzanie do 100km od 40 do 100 i od 80 do 140, niebawem je wrzucę jak wykonam dokładniejsze pomiary na suchej nawierzchni.

P.s. - taka mała rada jeśli chcecie "ogniować" z tym wsadem, to radzę każdemu zaraz po... usunąć zawór CDV przed wysprzęglikiem.

Pozdrawiam
Dj.Pablo
pawex
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 17 mar 2016, 18:47
Seria: E90-93
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2005
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: pawex »

Cześć,

Już od ponad miesiąca jeżdżę na programie od Bagora. Z samochodem nic niepokojącego się nie dzieje, auto w końcu jeździ jak powinno. Teraz nawet benzyny 2,5 wymiękają :)
To na pewno nie ostatni program u Bagora!!

W pełni polecam!!!
Buzun
Świeżak
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 16 mar 2016, 15:46
Seria: E34
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525td
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Buzun »

Witam wszystkich:-) Od godziny w mojej Beci siedzi czips od kolegi Bagora:-) polecam wszystkim bo gość zna się na rzeczy a ja dopóki sam czegoś nie doświadcze na własnej stopie to nie uwierzę:-) Północ to może nie pora na "deptanie" po mieście no ale nie wytrzymałem do rana i musiałem zrobić jazdę próbną:-). Nie obyło się bez kontroli policji ale z grubsza i na całe szczęście interesował ich dziś tylko alkomat.Po prostu rewelacja, silnik miękko chodzi i muśnięcie gazu od razu wkręca na obroty :D polecam wszystkim
biron
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 27 kwie 2016, 15:10
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 520d
Rocznik: 2003
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: biron »

Yo!
Jestem świeżo po wgraniu programu przez bagora
Chciałem tylko napisać, że jestem z********* zadowolony z jego pracy, chłopaki wiedzą co robią i robią to konkretnie. Można spokojnie każdemu polecać gdzie się tylko da.
520d nagle ożyło, reaguje na gaz tak, jak powinno. Chcąc jechać spokojnie nic się nie zmienia, lecz gdy nagle przyjdzie ochota lub powód do użycia mocy, można spokojnie wcisnąć i mieć pewność ze pociągnie, bo auto nagle zmienia obroty jak po wciśnięciu guzika "M" w M5 E60. Wiem to trochę ogromne porównanie, ale po tym jak auto było ograniczone naprawdę jest duża różnica. Spalanie takie spokojnie po mieście w ogóle się nie zmieniło, zmieniać się będzie w zależności od stylu jazdy i wagi buta :P (u mnie 7-8l po miescie, trasa 5-6l, srednio 6,5l jak robie odczyt z ostatnich 50 km w testach)
Auto zrobił się zdecydowanie dynamiczniejsze. Również jadąc na 4 czy 5 wciskając mocniej gaz żeby jeszcze przyspieszyć auto to robi i rwie do przodu jak powinno. Zniknęło to uczucie zamulonego diesla który na 5 biegu już nie łapie, teraz każdy bieg reaguje tak jak powinien. SUPER! :D
Awatar użytkownika
Markiej
Bywalec
Posty: 191
Rejestracja: 19 sty 2011, 12:00
Seria: E28
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525td
Rocznik: 1986
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podkarpackie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Markiej »

Taki trochę off top :)
Bagor dało by radę zrobić czipa do Clio 1,5dci? (niestety mam przyjemność powozić takim czymś i mi mało :wink: )
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

biron pisze:Yo!
Jestem świeżo po wgraniu programu przez bagora
Chciałem tylko napisać, że jestem z********* zadowolony z jego pracy, chłopaki wiedzą co robią i robią to konkretnie. Można spokojnie każdemu polecać gdzie się tylko da.
520d nagle ożyło, reaguje na gaz tak, jak powinno. Chcąc jechać spokojnie nic się nie zmienia, lecz gdy nagle przyjdzie ochota lub powód do użycia mocy, można spokojnie wcisnąć i mieć pewność ze pociągnie, bo auto nagle zmienia obroty jak po wciśnięciu guzika "M" w M5 E60. Wiem to trochę ogromne porównanie, ale po tym jak auto było ograniczone naprawdę jest duża różnica. Spalanie takie spokojnie po mieście w ogóle się nie zmieniło, zmieniać się będzie w zależności od stylu jazdy i wagi buta :P (u mnie 7-8l po miescie, trasa 5-6l, srednio 6,5l jak robie odczyt z ostatnich 50 km w testach)
Auto zrobił się zdecydowanie dynamiczniejsze. Również jadąc na 4 czy 5 wciskając mocniej gaz żeby jeszcze przyspieszyć auto to robi i rwie do przodu jak powinno. Zniknęło to uczucie zamulonego diesla który na 5 biegu już nie łapie, teraz każdy bieg reaguje tak jak powinien. SUPER! :D
Dzięki za opinię. Miło było poznać osobiście :)

Markiej pisze:Taki trochę off top :)
Bagor dało by radę zrobić czipa do Clio 1,5dci? (niestety mam przyjemność powozić takim czymś i mi mało :wink: )
Tak. Modyfikację tego auta mogę zaproponować tylko u mnie na miejscu. Napisz na PW to udzielę więcej informacji :)
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
Markiej
Bywalec
Posty: 191
Rejestracja: 19 sty 2011, 12:00
Seria: E28
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525td
Rocznik: 1986
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podkarpackie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Markiej »

hmm raczej odpada bo trochę daleko mam do ciebie :)
Awatar użytkownika
tdbezs
Bywalec Gadulec
Posty: 480
Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
Seria: E53-70
Nadwozie: SUV
Model: X5 3.0d/sd
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Chełm

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: tdbezs »

czy Volvo xc90 2.4d automat też tylko na miejscu?
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

tdbezs pisze:czy Volvo xc90 2.4d automat też tylko na miejscu?
Który rocznik i ile KM?
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
Awatar użytkownika
tdbezs
Bywalec Gadulec
Posty: 480
Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
Seria: E53-70
Nadwozie: SUV
Model: X5 3.0d/sd
Rocznik: 2004
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Chełm

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: tdbezs »

Rocznik 2003, 163km (120kW).
Awatar użytkownika
Bagor
Partner
Partner
Posty: 365
Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
Seria: E30
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Rocznik: 1990
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Bagor »

tdbezs pisze:Rocznik 2003, 163km (120kW).
Na odległość nie za bardzo, bo w tym aucie linia K-line jest często nie podłączona w konektorze i nie można programować przez OBD :)
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
pawko29
Świeżak
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 01 maja 2011, 8:27
Seria: E38
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 725tds
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Lubelskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: pawko29 »

auto świeżo po chipie od kolegi Bagora,na mocniejszym programie bo i auto ciężkie
odczuwalny dość mocny przyrost mocy,turbina wcześniej wstaje,silnik chodzi bardziej miękko,
szczerze polecam bo i ja dość długo zwlekałem a trzeba to już było zrobić wcześniej
pzdr Paweł
krystian8538
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 14 cze 2013, 17:16
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525d
Rocznik: 2000
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: krystian8538 »

Jestem mega zadowolony z chiptuningu u Bagora. Bmka chodzi rewelacyjnie, cały drugi bieg miga kontrola trakcji na oponach o szerokości 235 :O . Z czystym sumieniem zachęcam do chipowania bmek u Bagora. Dzieki wielkie jeszcze raz :)
Załączniki
IMG_3374.JPG
Lukaszbmwe46
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 16 lis 2016, 8:51
Seria: E46
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2001
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: Lukaszbmwe46 »

Witam!
Od kilku dni jestem dumnym posiadaczem mapy od Bagora. Zdecydowałem się na przyrost 25km i 60 nm ze względu na silnik - 2.0d 136 km, zależało mi na pozostawieniu maksymalnego momentu przy około 1700 obrotów.
Zrobiłem jakoś 400 km i jestem bardzo zadowolony, auto zrobiło się żwawe, chętnie zarzuca tyłem mimo iż to 2.0d.
Miałem problem ze sprzęgłem, ale to wina zaworku CDV, był.. już go nie ma i teraz w pełni mogę się cieszyć momentem i mocą.
Wuja miał także chip od Bagora, miał e39 525 tds, jeździł na nim 3-4 lata i opowiada same pozytywy.
Każde następne bmw będzie modyfikowane właśnie u niego, dlatego z czystym sumieniem mogę polecić chip osobą, które nadal się wahają. :)))
Obrazek
kukicriss
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 08 gru 2016, 20:10
Seria: E46
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 320d
Rocznik: 2001
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie
Lokalizacja: Głogów

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: kukicriss »

Polecam kolegę Bagora to co zrobił z moją e46 320d 150koni przechodzi pojecie auto to istna rakieta nie spodziewałem się takiego efektu. Jestem mega zadowolony banan z twarzy nie schodzi ;-) ;D wybrałem mapę bardzo mocną i nie żałuje .Polecam każdemu kto się waha na pewno będzie zadowolony :D :D :D :D jeszcze raz dzięki Bagor za to co zrobiłeś z moim autkiem :D
tomek_pszczola
Świeżak
Świeżak
Posty: 0
Rejestracja: 10 sty 2017, 17:55
Seria: E60-61
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 520d
Rocznik: 2008
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Mazowieckie

Re: PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Post autor: tomek_pszczola »

Pytanko do kolegi BAGORA
Mam e61 520 d rocznik 2008 z silnikiem n47 130kW/177 km sprowadzone z Belgii. W silniku jest zredukowana fabrycznie moc do 120 kW / 163 km. To częsty problem z samochodami z Belgii gdzie żeby zmniejszyć opłaty rejestracyjne samochodu redukują moc. Pytanko do BAGORA: Czy zajmujesz się modelmi e61 i czy dałbyś radę zdjąć ta fabryczną redukcję mocy i ustawić fabryczne 130 kW lub więcej?
ODPOWIEDZ