Siemano składam pompe w mojej becie i mam pytanie: Z jaką mocą, momentem trzeba dokręcić te króćce z zaworkami?
bo złożyłem pompę i wydaje mi się że za mocno dokręciłem przez co auto gaśnie lub faluje poniżej 1200 obrotów, powyżej tych obrotów chodzi pierwsza klasa. Tak jakby poniżej nie miało siły tych zaworków pchnąć. Jednak to, że samochód chodzi na podwyższonych obrotach wiąże się z tym że nie mogę go odpalić bez plaka. Może to być właśnie tego powód?
Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pompie
Moderator: Moderatorzy
- tdbezs
- Bywalec Gadulec
- Posty: 480
- Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
- Seria: E53-70
- Nadwozie: SUV
- Model: X5 3.0d/sd
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Chełm
Re: Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pom
do sprawdzenia kąt wtrysku i dawka
Re: Pompa TDS - dokręcenie sześciu króćców z zaworkami w pompie
Pewnie już wiesz, ale to tak dla potomnych: z mojej wiedzy która udało mi się zdobyć to można zrobić tylko u gościa który zajmuje się pompami, nigdzie nie ma informacji z jakim momentem dokręcać te śruby, a to dlatego że trzeba znać jakie ma być ciśnienie na wyjściu z tych właśnie króćców.