Witam. Jestem świeżo upieczonym posiadaczem bmw e36 318 tds w sedanie, rok 96.
Problem pojawił się w tym, nie kupiłem auta za wysoką kwotę, jak na e36 to tanio. Zostałem zapewniony że mechanicznie nie ma nic do wymiany, jedynie blacharsko do poprawek. Byłem świadom że pewnie coś się znajdzie do roboty jak to w takim aucie lecz dzisiaj po oględzinach większych jestem dość zestresowany całą sytuacją.
Na wstępie dodam że nie jestem wielkim znawcą, podobało mi się e36 temu postawiłem na ten samochód szukałem dość długo i myślałem że kupiłem coś co można określić "okazją".
Sam sprzedający był dość fajny temu pomyślałem że może naprawdę tak jest.
A więc, oprócz sprzęgła które wysoko brało i będzie do wymiany (jednak się ślizga) to są do szczegółowych oględzin hamulce z przodu, może być tam dużo roboty. Oprócz tego: Turbo nie dodaje mocy tak jak powinno, choćby na 4 jakby do 2 tys obrotów jakby nie miało mocy potem już zaczyna się kręcić silnik jakoś. Z wtryskiwaczy (chyba dobrze zapamietalem) cieknie, moze to byc podobno podkladka pod wtryskiem lecz moze sie okazac wymiana calych wtryskow.
Z plusow to rozrzad sie jakos trzyma w miare, akumulator nowy ale to tam juz szczegoly, nie bylo czasu przyjrzec sie blacharce od spodu a podobno podloga w miare, progi gorzej.
Tak jak mowilem no jak dla mnie, pierwsze bmw nieciekawa sytuacja. Zaznacze ze byl ze mna znajomy lecz zna sie troche wiecej jak ja ale tylko troche jak widac..
Bardzo bede wdzieczny za pomoc, co zrobic z tym autkiem, czy probowac to naprawiac i zobaczyc jak to wyjdzie bo moze sie okazac niezbyt zle albo bardzo zle.
Bardzo prosze o pomoc pozdrawiam
Problem po zakupie bmw e36 318 tds. Prosze o pomoc
Moderator: Moderatorzy
- Jawor
- Administrator
- Posty: 2416
- Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2010
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Problem po zakupie bmw e36 318 tds. Prosze o pomoc
Cześć.
Turbo dziurą będzie do mniej więcej 1800rpm i nic z tym nie zrobisz, te silniki tak mają.
Co do wtryskiwaczy to zacząłbym od przewodów przelewowych, najtańsze i najprostsze rozwiązanie.
Daj jakieś fotki.
Pozdro!
Turbo dziurą będzie do mniej więcej 1800rpm i nic z tym nie zrobisz, te silniki tak mają.
Co do wtryskiwaczy to zacząłbym od przewodów przelewowych, najtańsze i najprostsze rozwiązanie.
Daj jakieś fotki.
Pozdro!