Witam wszystkich bardzo serdecznie
Przekładałem dziś pompę wtryskową i musiałem rozebrać nastawnik bo ktoś pokleił go silikonem. Niestety auto w tym momencie jest nie do odpalenia, Delphi pokazuje błąd 21 i 36. Nie wiem jak odczytać w tym interfejsie RSW. Kąt wtrysku ustawiałem na zegar, Jutro planuje założyć do tej pompy stary nastawnik. Mimo wszystko byłbym serdecznie wdzięczny gdyby ktoś podrzucił mi listę kodów błędów do tego silnika i wytłumaczył jak opisane jest RSW w tym interfejsie. Serdecznie pozdrawiam!
E34 Diagnoza układu wtryskowego
Moderator: Moderatorzy
- Pieter
- Moderator
- Posty: 216
- Rejestracja: 03 maja 2009, 9:47
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
Re: E34 Diagnoza układu wtryskowego
Do Delphi'ego to raczej nie znajdziesz bo podstawowy program do tadzia i w ogóle bmw to inpa lub dis i tu na forum kiedyś chyba widziałem opis błędów do tego ale jak znam życie to nie pokrywa się to z delphi.
A w bemkach jest jeszcze pochrzanione to że ten sam błąd przy różnych sterownikach oznaczać może zupełnie coś innego.
A w bemkach jest jeszcze pochrzanione to że ten sam błąd przy różnych sterownikach oznaczać może zupełnie coś innego.
Są… auta i jest BMW
Re: E34 Diagnoza układu wtryskowego
Dzięki za odpowiedź. Udało mi się dojść do tego który parametr odpowiada za napięcie RSW. Na kupnym nastawniku miałem 3300mv, na swoim 658mv a ustawiłem teraz na 770mv. Delphi jest bardzo nie precyzyjny jeżeli chodzi o parametry rzeczywiste. Planuje kiedyś zorganizować komputer ze złączem rs232 i inpe ale na tą chwile muszę ratować się tym co mam. Zaraz palę samochód i zobaczymy czy moja diagnoza była trafiona.
Re: E34 Diagnoza układu wtryskowego
Na wstępnie przepraszam za post pod postem.
Udało mi się odpalić samochód. Używana pompa która kupiłem ciekła więc włożyłem swoją razem ze swoim nastawnikiem i okazało się że problemowi który mnie spotkał nie był ani nastawnik ani pompa tylko moja (trochę z głupoty) ingerencja w sterownik silnika. Wszystko rozchodziło się o RSW. Jeżeli będą chętni to mogę opisać cały problem dokładnie, proces ustawienia rsw "na czuja" podczas konfliktu kości EEPROM. Myślę że w sobotę ruszę jeszcze temat pompy wtryskowej i wszystko powinno być cycuś. Pozdrawiam Amandeo.
Udało mi się odpalić samochód. Używana pompa która kupiłem ciekła więc włożyłem swoją razem ze swoim nastawnikiem i okazało się że problemowi który mnie spotkał nie był ani nastawnik ani pompa tylko moja (trochę z głupoty) ingerencja w sterownik silnika. Wszystko rozchodziło się o RSW. Jeżeli będą chętni to mogę opisać cały problem dokładnie, proces ustawienia rsw "na czuja" podczas konfliktu kości EEPROM. Myślę że w sobotę ruszę jeszcze temat pompy wtryskowej i wszystko powinno być cycuś. Pozdrawiam Amandeo.
- Jawor
- Administrator
- Posty: 2404
- Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2010
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: E34 Diagnoza układu wtryskowego
Wrzuć dla potomnych. Przyda się. Pozdro