Witam ! Tydzień temu uszczelniłem pompe wtryskową i liczyłem że bedzie lepej a jest na odwrót. Przedtem na zimnym paliła super a na ciepłym gorzej. Po uszczelnieniu na zimnym pali ciezko i na ciepłym bez zmian. Jak juz zapali na zimnym to ma niskie obroty, ale zaraz sie podnosza do normalnego stanu Miejsca które uszczelniałem są zaznaczone, na pompa na zdjęciach nie jest moja.
Z góry dzięki za pomoc
witam
ja też miałem dzisiaj uszczelnioną pompę dlatego podłączam się do tematu
czy po uszczelnieniu należy wykonac jakieś ustawienia pompy ?
piomar01 czy ty cos ustawiałeś? czy tylko uszczelniłeś?
szkoda że nie zapytałem mechanika ale u mnie po uszczelnieniu pali dobrze
może powinieneś sprawdzić kąt wtrysku a najlepiej oddać do jakiegoś konkretnego mechanika bo samemu łatwo coś zepsuc
Jeżeli wyciągałeś pąpe wtryskową to musisz ustawić kąt wtrysku. Potrzebny jest do tego czujnik zegarowy ze specjalnym trzpieniem. W silniku 1,7 kąt wtrysku wynosi 0.60 w 2,5 litra 0,95. jeżeli ta wartość jest nie prawidłowa to przy zimnym silniku nastepuje zmiana kąta wtrysku dla leprzego rozruchu i kąt zmienia sie na jeszcze większy niewaidomo w którą strone. Nie zauważyłeś czasem że silnik głośniej chodzi?
To kąt wtrysku raczej poprawny. na zdeciach zaznaczone są miejsca gdzie znajduje sie mechanizm zmiany kąta wtrysku jak udało sie tobie uszczelnić z obu ston bez demontażu pompy.
na pierwszym zdjęci było dość prosto grzechotka łamana z przedłużką Gorzej z drugim. Ściągnołem kolektor i specjalnie spawalem i wyginalem klucz i udało sie Ale jestem załamny jak teraz ona pali na zimnym. A odpowietrza sie te pompy ?
Odpowietrzanie to jak dobrze pamietam krecisz rozrusznikiem a ktos poluzowuje po kolei te sruby na wtryskach - nie na pompie - (te sruby ktore trzymaja te metalowe rurki, ktore ida z pompy, na górze wtrysków), zeby ropa zaczela leciec troche i zakrecasz i nastepny, nastepny, nastepny.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2008, 15:01 przez tomek_olecko, łącznie zmieniany 1 raz.
nic tam nie trzeba odpowietrzac ... odpalasz go i powietrze popchnie ... a jak bedziesz krecil tam kluczami to tylko to gorzej popaprasz ... a jak Ci malo odpalenie to przejdz sie i po sprawie pogoni powietrze na bank
Wężyki przelewowe na wtryskach całe ?? To jest jedna z przyczyn ciężkiego odpalania na zimnym bynajmniej u mnie pomogło. Teraz jak ręką odjął na strzała pali
1/4 mili z BMW to jak Å‚owienie ryb z dziwkÄ…....jest fajnie ale nie po to ja masz
bo świece rozgrzewają sie jeszcze ok 8sek po zgaśnięciu kontrolki słychać jak przkażnik rozłącza to raz a dwa kontrolki na desce zaczynają jaśniej świecić
1/4 mili z BMW to jak Å‚owienie ryb z dziwkÄ…....jest fajnie ale nie po to ja masz