adam-bmw pisze:ja w e30 tez miałem nieszczelny tzn jak wduszałem pedał to nie wypychało łapy a płyn nigdzie nie laciał
ile cię ta przyjemność kosztowała:)
Razem z płynem Hamulcowym 145zł No i troszkę nerwów
Moderator: Moderatorzy
adam-bmw pisze:ja w e30 tez miałem nieszczelny tzn jak wduszałem pedał to nie wypychało łapy a płyn nigdzie nie laciał
ile cię ta przyjemność kosztowała:)
A możesz przybliżyć jaka była różnica między zwykłym a tym wzmacnianym bo mnie zainteresowałeś sądziłem że tylko w e39 było mocniejsze sprzęgło.adam-bmw pisze:i jeszcze taka ciekawostka, do e34 tds z fabrycznym hakiem montowano wzmacniane sprzęgło w przeciwieństwie do zwykłej wersji
Adam-bmw,jeżeli już używaną tarcze i docisk zmontuje sie bez tego przyrządu,to jest możliwe,że sprzegło bedzie sie ślizgało? Kiedyś,jak miałem wyjety silnik,to je poskładałem,nie wiedząc,że potrzebny jest specjalny przyrząd.. Teraz przygotowuje sie do wymiany sprzegła kpl.(plus pin ball,łożysko w kole zamach.i olej w skrzyni przy okazji),bo czasem sie slizgnie przy predkości obrotowej w pobliżu max.momentu obrotowego. I co wazniejsze-nigdy to ślizganie nie zaśmierdziało nadpalonymi okładzinami. Teraz poczytałem o tym SAC i tak myśle,czy to nie jest przyczyną tych uslizgów.. Niestety-nie moge sobie przypomniec,czy te poślizgi zaczeły sie po niegdysiejszej naprawie silnika.adam-bmw pisze:w e39 tds było już sprzęgło x-trend czy jak kto woli sac, do jego zamontowania np przy wymianie samej tarczy jest niezbędny ten przyrząd, jak zakładamy nowy docisk to słoneczko jest zablokowane a sprężynki od regulacji napięte więc tylko zakładasz przykręcasz odblokowujesz i po zawodach
Kolego a jak byś założył sprzęgło od traktora ursus do 2,5tds pasowało by ??vegossj1 pisze:Mam pytanie czy całe kompletne sprzeglo z e46 2.0d 136 km będzie pasowało do 2.5 tds?