Troche o TURBO

Tematy dotyczące mechanizmu doładowania i turbiny.

Moderator: Moderatorzy

Mohseth
Bywalec
Posty: 31
Rejestracja: 06 paź 2013, 21:06
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 525tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

Re: Troche o TURBO

Post autor: Mohseth »

Czy to jest kompletna turbina? Czy spece w Polsce nie będą mieć problemów z jej zamontowaniem?

Dobra do mojej nie pasuje.:)
Wutoslaw
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 cze 2011, 23:02
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Podkarpackie

Re: Troche o TURBO

Post autor: Wutoslaw »

Ta firma kinugawa ma również gruszki 0.9 1.3 1.5 a więc niezła alternatywa dla MBC, może się nawet skuszę zamiast MBC. Ponieważ nie trzeba w takim wypadku montować śmiesznych liczników z turboboost.
Awatar użytkownika
Dimo
Bywalec Gadulec
Posty: 450
Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Łódzkie
Lokalizacja: EZD

Re: Troche o TURBO

Post autor: Dimo »

Wutoslaw pisze:Ta firma kinugawa ma również gruszki 0.9 1.3 1.5 a więc niezła alternatywa dla MBC, może się nawet skuszę zamiast MBC. Ponieważ nie trzeba w takim wypadku montować śmiesznych liczników z turboboost.
Hmm..można jeszcze prościej-dokupić drugą gruszkę (a oryginalną zostawić nieruszoną-gdyby byla potrzeba do powrotu do fabrycznych nastaw),zamontować na turbinę i w trakcie prób drogowych zestroić cięgno na np.1,3 bara,zakontrować dobrze i gotowe. Wskaźnik bylby potrzebny tylko do tego dostrojenia.
Obrazek
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.
Opal
Świeżak
Świeżak
Posty: 10
Rejestracja: 09 mar 2017, 21:09
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Łódzkie

Re:

Post autor: Opal »

Boeing732 pisze:to umnie zyga olejem do kolektora dolotowego przez ta gumowa rure jak scioganołem kolektor do wyregulowania pompy wtryskowej było pełno oleju w niej
To pewnie do regeneracji turbina w OLEŚNICY robią za przyzwoite pieniądze, bedac w Warszawie zapytalem ile wezmą (warsztat za denontaż, transport do turbiniarza i montaż , plus filtr oleju i zmiane oleju) 3000-3500 :lol:
W oleśnicy zapłaciłem - poczekaj-poczekaj- albo 600 albo 800 chyba osiemset z aregenerację i demont plus mont 300-400 i olej z filtrem 250-300 chyba z 1500 zaplacilem ABSURD
ODPOWIEDZ