mam ten sam problemquba30 pisze:Witam!
Problem z moją tds mam od początku - kolektor ładujący zawsze na 5-6 garze mokry, w wężach od turbo do intercoolera i dalej do do EGR pełno oleju. Zajeżdzam do WFK Wejherowo - młody ziutek wyskakuje - padaczka z turbiny!!
Jade do domu i :
- zdejmuję intercooler i wszystkie okoliczne węże - myje je
- zawór EGR moczę w specjalnym płynie do czystego
- wymiana filtra powietrza (zawalony jak cholera)
- wywalam katalizator, wstawiam dla pozorów strumienice( gonie go na alle.... z dobry pieniądz)
Poprawa jest taka,że auto zaczyna lepiej śmigać, ale to jeszcze nie to co bym chciał i się spodziewał po 143kM i 260Nm. Przynajmniej zeszło spalanie średnio z 9.5 na 8.3 l/100km.
Brakuje trochę "kopa" , turbo "ciągnie" tak od 2000 obr/min.
Acha ! olej znowu się pojawił w wężach, ale widzę że cieknie z góry do turbo odmą silnika (po silniku z resztą też - wymiana o- ringu czeka)
Robił może ktoś przeróbkę tej odmy? Jakie efekty? Ktoś wyżej o tym pisał, ale bez relacji o efektach.
wywala mi olej miarką
jak się coś dowiesz budującego to napisz tutaj proszę....
narazie zaślepiłem przewód co idzie do Grubego/Turbo --a na ten z obudowy filtra nałozyłem wąż i wpuściłem do buteleczki - będę obserwował co się dzieje....