PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW
Moderatorzy: Moderatorzy, Partnerzy
- Bagor
- Partner
- Posty: 365
- Rejestracja: 17 sty 2009, 16:12
- Seria: E30
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1990
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW
!!! Oferta jest aktualna na rok 2020 !!!
I. Oferta dla silników 20d, 25d i 30d:
Ceny:
E46, E39 20d 136KM - 300zł
E39 525d 25d 163KM - 350zł
E46, E39, E38, X5 30d 184KM, 193KM - 350zł
Opis oferty dla silników 20d, 25d i 30d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.
Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 8zł.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.
W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.
II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 250zł
E36 325TD, 325TDS - 300zł
E34 525TD, 525TDS - 300zł
E39 525TD, 525TDS - 300zł
E38 725TDS - 300zł
Potrzebny jest numer ze sterownika: https://image.ibb.co/jXu0he/Sterownik.jpg
Oraz te numery z chipów: https://image.ibb.co/j2WtJK/Chipy.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.
III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł
Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).
Ceny (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 300zł
E36 325TD, 325TDS - 350zł
E34 525TD, 525TDS - 350zł
E39 525TD, 525TDS - 350zł
E38 725TDS - 350zł
Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
V. Kontakt:
bagorps@gmail.com
Pozdrawiam
I. Oferta dla silników 20d, 25d i 30d:
Ceny:
E46, E39 20d 136KM - 300zł
E39 525d 25d 163KM - 350zł
E46, E39, E38, X5 30d 184KM, 193KM - 350zł
Opis oferty dla silników 20d, 25d i 30d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.
Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 8zł.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.
W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.
II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 250zł
E36 325TD, 325TDS - 300zł
E34 525TD, 525TDS - 300zł
E39 525TD, 525TDS - 300zł
E38 725TDS - 300zł
Potrzebny jest numer ze sterownika: https://image.ibb.co/jXu0he/Sterownik.jpg
Oraz te numery z chipów: https://image.ibb.co/j2WtJK/Chipy.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 500zł bez hamowni, z hamownią od 700zł. Szczegóły na PW lub email.
III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł
Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).
Ceny (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 300zł
E36 325TD, 325TDS - 350zł
E34 525TD, 525TDS - 350zł
E39 525TD, 525TDS - 350zł
E38 725TDS - 350zł
Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie 7zł.
Kurierem po wpłacie 14zł.
Kurierem za pobraniem 20zł.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
V. Kontakt:
bagorps@gmail.com
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 3:00 przez Bagor, łącznie zmieniany 16 razy.
Chiptuning silników BMW: http://www.bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?t=1316
-
- Bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:40
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: OSTROÅĘKA
chiptuning
witam
niedawno zakupiłem chipsa od bagora
powiem że po wymianie rewelacja super się wkręca na obroty i ta elastyczność
sprawdziłem na seri na IV BIEGU 80-120 ok 11,5s
na chipie ok 7,2-7,5s także wrażenia z jazdy gwarantowane wczesnie musiałem go kręcic do 4 tyś obr teraz przy 3tyś jest i moc i przyspieszenie
nie wiem tylko jak spalanie ale sprawdzę i napiszę...
niedawno zakupiłem chipsa od bagora
powiem że po wymianie rewelacja super się wkręca na obroty i ta elastyczność
sprawdziłem na seri na IV BIEGU 80-120 ok 11,5s
na chipie ok 7,2-7,5s także wrażenia z jazdy gwarantowane wczesnie musiałem go kręcic do 4 tyś obr teraz przy 3tyś jest i moc i przyspieszenie
nie wiem tylko jak spalanie ale sprawdzę i napiszę...
-
- Bywalec
- Posty: 212
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 22:10
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olecko
-
- Bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:40
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: OSTROÅĘKA
obiecałem że sprawdze spalanie a więc
miałem do tej pory 2 tankowania po założeniu chipa
1 tankowanie jezdziłem bardzo umiarkowanie przyciskając tylko przy wyprzedzaniu spalił 7,2l
2 tankowanie tu pozwoliłem sobie nieco więcej wyszło 8l
spalanie które opisałem zrobiłem dojeżdzając do przacy ok 20km plus troche po miescie
wniosek umiejętnie jeżdząc spalanie nie wrośnie a może i spadnie
miałem do tej pory 2 tankowania po założeniu chipa
1 tankowanie jezdziłem bardzo umiarkowanie przyciskając tylko przy wyprzedzaniu spalił 7,2l
2 tankowanie tu pozwoliłem sobie nieco więcej wyszło 8l
spalanie które opisałem zrobiłem dojeżdzając do przacy ok 20km plus troche po miescie
wniosek umiejętnie jeżdząc spalanie nie wrośnie a może i spadnie
tomek_olecko pisze:witam, kupilem niedawno chipa od bagora, wszystko jest ok, przyspieszenie i elastycznosc polepszylo sie, nie wiem jak ze spalaniem, ale chyba wieksze nie jest samochod nie dymi, jedynie jak mu sie mocno depnie do wysokich obrotów
a jakie masz przyspieszenie na chipie od 80-120km na 4 biegu??
- Eskimos
- Bywalec
- Posty: 260
- Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
To i ja sie dopiszę do listy zadowolonych klientów Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. I z chipa i z "obsługi", jeżeli można tak to nazwać.
Na poczatku był problem po włączeniu w trakcie jazdy klimatyzacji albo obiegu zamknietego - auto zaczynało szarpać, mocno dymić i łapać bardzo wysokie obroty. Po wyłączeniu klimy problem znikał. Okazało się jednak, że to nie wina chipa, a najprawdopodobniej mojej kończącej się pompy Na forum jest kolega z takim samym numerem sterownika jak mój, który dostał identycznego chipa jak ja i u niego jest wszystko w porządku. Bagor wysłał mi bezpłatnie drugiego chipa, z nieco mniejszym zakresem zmian w sterowaniu pompy i teraz jest OK. Od początku bardzo dobry kontakt i duża pomoc w zdiagnozowaniu co było nie tak. Wielka wódka dla tego pana!
Co do samego chipa, to róznica znaczna. Samochód dużo chętniej i jakby lżej wkręca się na obroty (co oczywiście przekłada się na naprawdę duża różnicę w przyspieszeniu). Silnik wyraźnie elastyczniejszy, turbodziura zniknęła prawie zupełnie. Spalanie przez pierwsze około 500km nieco wyższe, ale odkrywałem moje auto na nowo i dusiłem bardziej niż zwykle. Po drugich 500km spalanie wróciło do normy sprzed zamontowania chipa. Teraz jestem + - w połowie zbiornika i po ilości przejechanych km widzę, że jest OK i będzie raczej tyle co zawsze. W każdym razie na pewno auto nie pali więcej.
Dodam też, że już po zamontowaniu chipa byłem na diagnostyce komputerowej i nie było ani jednego błędu - zatem chip jest naprawdę dopracowany. Tak więc kupować, zakładać, nie marudzić
Na poczatku był problem po włączeniu w trakcie jazdy klimatyzacji albo obiegu zamknietego - auto zaczynało szarpać, mocno dymić i łapać bardzo wysokie obroty. Po wyłączeniu klimy problem znikał. Okazało się jednak, że to nie wina chipa, a najprawdopodobniej mojej kończącej się pompy Na forum jest kolega z takim samym numerem sterownika jak mój, który dostał identycznego chipa jak ja i u niego jest wszystko w porządku. Bagor wysłał mi bezpłatnie drugiego chipa, z nieco mniejszym zakresem zmian w sterowaniu pompy i teraz jest OK. Od początku bardzo dobry kontakt i duża pomoc w zdiagnozowaniu co było nie tak. Wielka wódka dla tego pana!
Co do samego chipa, to róznica znaczna. Samochód dużo chętniej i jakby lżej wkręca się na obroty (co oczywiście przekłada się na naprawdę duża różnicę w przyspieszeniu). Silnik wyraźnie elastyczniejszy, turbodziura zniknęła prawie zupełnie. Spalanie przez pierwsze około 500km nieco wyższe, ale odkrywałem moje auto na nowo i dusiłem bardziej niż zwykle. Po drugich 500km spalanie wróciło do normy sprzed zamontowania chipa. Teraz jestem + - w połowie zbiornika i po ilości przejechanych km widzę, że jest OK i będzie raczej tyle co zawsze. W każdym razie na pewno auto nie pali więcej.
Dodam też, że już po zamontowaniu chipa byłem na diagnostyce komputerowej i nie było ani jednego błędu - zatem chip jest naprawdę dopracowany. Tak więc kupować, zakładać, nie marudzić
Darz Bór!
Eskimos
Eskimos
-
- Bywalec
- Posty: 212
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 22:10
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 318tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olecko
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Wielki śrubokręt z utwardzoną końcówką.Nie możesz pozwolić,żeby wyskoczył z łba śruby.
Im więcej nieudanych "podejść" tym szanse spadają na odkręcenie w całości tych śrub.
Widzę,że "walczysz" z nimi (śrubami) jakiś czas...mam nadzieję, że je "poczęstowałeś" już jakimś WD40, albo jaką inną Coca Colą.
Im więcej nieudanych "podejść" tym szanse spadają na odkręcenie w całości tych śrub.
Widzę,że "walczysz" z nimi (śrubami) jakiś czas...mam nadzieję, że je "poczęstowałeś" już jakimś WD40, albo jaką inną Coca Colą.
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
To i ja się dopiszę do listy zadowolonych klientów Kupiłem chipa od Bagora ze 2 tygodnie temu i jestem nawet więcej niż zadowolony. Jest to już mój 2 tuning chipem,poprzednie zamówione na allegro powodowały przyrost mocy ale straszne wręcz spalanie !!! Chip od Bagora sprawuje się rewelacyjnie!!!samochód szybciej przyspiesza(na 4 biegu 80-120 poprawa o około 1s w porównaniu z chipem z allegro,teraz jest ok 9,30s),a spalanie oscyluje na poziomie oryginału bez tuningu.
Rewelacyjna obsługa!!!Profesjonalizm!!!Życzliwość!!!Zrozumienie!!! POLECAM !!!
Rewelacyjna obsługa!!!Profesjonalizm!!!Życzliwość!!!Zrozumienie!!! POLECAM !!!