Regeneracja wtrysków
Moderator: Moderatorzy
Re: Regeneracja wtrysków
Znam pare przypadków zalania BPultimate ,a potem uszczelniania układu wtryskowego w TDSie ,więc omijam to paliwo
- Eskimos
- Bywalec
- Posty: 260
- Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regeneracja wtrysków
A ja na przekór powiem, że przyczyną jest agonalny stan tego układu wtryskowego, a nie paliwo. Że cieknie przez takie czy siakie paliwo to jest podobna bzdura do tej, że syntetyczny olej psuje stare silniki.
Darz Bór!
Eskimos
Eskimos
Re: Regeneracja wtrysków
Sam leje pełny syntetyk do mojego auta.
Na stan silnika mamy wpływ poprzez lanie do niego lepszego oleju ,albo gorszego, ale z paliwem jest inaczej bo do końca nie wiemy co lejemy ,wiec trzeba zakładać ,że mamy stan agonalny układu wtryskowego i unikać niekórych paliw np BPUltimate
Na stan silnika mamy wpływ poprzez lanie do niego lepszego oleju ,albo gorszego, ale z paliwem jest inaczej bo do końca nie wiemy co lejemy ,wiec trzeba zakładać ,że mamy stan agonalny układu wtryskowego i unikać niekórych paliw np BPUltimate
- Eskimos
- Bywalec
- Posty: 260
- Rejestracja: 04 lut 2009, 15:55
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regeneracja wtrysków
To dlaczego miliony samochodów na nim jeżdżą i wszystko jest OK, a tylko TDS go nie lubi? Gwarantuję Ci, że gdybys zrobił kapitalny remont i uszczelnienie pompy, wtrysków, nowe przelewy i ogólnie doprowadził cały układ do stanu bdb, to śmigałby na Ultimate bez zająknięcia. Nasze silniki mają po 15 lat i po pół miliona przebiegu i to właśnie to jest przyczyną pocenia się na jakimśtam paliwie, a nie samo paliwo.
Darz Bór!
Eskimos
Eskimos
Re: Regeneracja wtrysków
Eskimos pisze:To dlaczego miliony samochodów na nim jeżdżą i wszystko jest OK, a tylko TDS go nie lubi? Gwarantuję Ci, że gdybys zrobił kapitalny remont i uszczelnienie pompy, wtrysków, nowe przelewy i ogólnie doprowadził cały układ do stanu bdb, to śmigałby na Ultimate bez zająknięcia. Nasze silniki mają po 15 lat i po pół miliona przebiegu i to właśnie to jest przyczyną pocenia się na jakimśtam paliwie, a nie samo paliwo.
> Jak na razie nie mam problemów z układem paliwowym ,tankuję na róznych stacjach ,ale BP omijam z powodu ceny ,bo np Lukoil jest tańszy.
> Myślę ,że nasze silniki maja po milionie przebiegu i wtedy sa bardziej czułe na paliwo ,samo to ,że w żadnym silniku Diesla nie ma takich problemów z pompą wtryskową jak w TDS ,ale to raczej wynika z jej konstrukcji. Jak do tego dołączymy wielki przebieg plus paliwo to mamy potem problem
Re: Regeneracja wtrysków
ale ja z pompa niemam zadnych problemow.... moze wtryski juz nie sa najlepsze skoro zaczelo cieknąc po zalaniu takiego paliwa... ale mi sie bardziej wydaje ze ten dodatek mi cos popier.... bo na ultimate ON jezdze zawsze !! i nie nazekalem nigdy...
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regeneracja wtrysków
Aż nawet się śmiać nie chce czytając wywody jakie to TDS'y są złe.
Nie ma czegoś takiego jak paliwo złe dla TDS.
Nie jest również prawdą, że tylko w TDS padają pompy - tak samo padają chociażby w vag'owskich TDI.
Daro - sprawdź czy masz dociągnięte przewody paliwowe do wtryskiwaczy, może były niedokręcone, lub ktoś zakombinował i skręcił na jakiś uszczelniacz.
Dodatek również nic w TDS nie rozwala wbrew temu co niektórzy piszą - wielokrotnie był w moim dupowozie stosowany i nigdy nic się nie stało.
Jeśli dzieje się jakaś "niespodzianka" po zalaniu innego paliwa lub czyściwa to po prostu skutek tego, że coś w aucie było nie tak a nie tego paliwa.
Nie ma czegoś takiego jak paliwo złe dla TDS.
Nie jest również prawdą, że tylko w TDS padają pompy - tak samo padają chociażby w vag'owskich TDI.
Daro - sprawdź czy masz dociągnięte przewody paliwowe do wtryskiwaczy, może były niedokręcone, lub ktoś zakombinował i skręcił na jakiś uszczelniacz.
Dodatek również nic w TDS nie rozwala wbrew temu co niektórzy piszą - wielokrotnie był w moim dupowozie stosowany i nigdy nic się nie stało.
Jeśli dzieje się jakaś "niespodzianka" po zalaniu innego paliwa lub czyściwa to po prostu skutek tego, że coś w aucie było nie tak a nie tego paliwa.
Re: Regeneracja wtrysków
raven_1983 pisze:Aż nawet się śmiać nie chce czytając wywody jakie to TDS'y są złe.
Nie ma czegoś takiego jak paliwo złe dla TDS.
Nie jest również prawdą, że tylko w TDS padają pompy - tak samo padają chociażby w vag'owskich TDI.
Daro - sprawdź czy masz dociągnięte przewody paliwowe do wtryskiwaczy, może były niedokręcone, lub ktoś zakombinował i skręcił na jakiś uszczelniacz.
Dodatek również nic w TDS nie rozwala wbrew temu co niektórzy piszą - wielokrotnie był w moim dupowozie stosowany i nigdy nic się nie stało.
Jeśli dzieje się jakaś "niespodzianka" po zalaniu innego paliwa lub czyściwa to po prostu skutek tego, że coś w aucie było nie tak a nie tego paliwa.
> A czyli paliwo nie ma znaczenia dobre
Re: Regeneracja wtrysków
raven_1983 przewody paliwowe czyli te metalowe rurki tak?? one chyba podaja paliwo, bo jak juz pisalem te zwrotne gumowe z tym oplocie wymienialem juz....
Re: Regeneracja wtrysków
Te metalowe podają paliwo pod ciśnieniem
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regeneracja wtrysków
Tak chodzi o metalowe.
Gumowe nie podają paliwa tylko są przewodami zwrotnymi - nadmiar paliwa -> króciec przy pompie -> bak.
Gumowe nie podają paliwa tylko są przewodami zwrotnymi - nadmiar paliwa -> króciec przy pompie -> bak.
Re: Regeneracja wtrysków
sprawdzałem dzis te metalowe trzymaja sie ok, te srubki dokrecone, sztywne zadna nie byla luzno czy cos... te wtryski delikatnie mokre ropa... przeschły juz chyba... moze przez ten dodatek cos sie stalo mam jeszcze mokre pare zeczy ale juz nie leci chociaz... narazie nic nie wlewam zobacze czy to zniknie... ale ropa tlusta jest to chyba tak szybko mi to nie wyparuje/wyschnie w tym silniku co.... ??
-
- Bywalec
- Posty: 72
- Rejestracja: 14 lut 2008, 18:46
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Rekowo Górne
Regeneracja wtrysków
DARO280 sprawdz wężyki przelewowe- powroty z wtryskiwaczy. u mnie pociło się trochę na ostatnim wtrysku - parę zł za nowy wężyk i jest git. Wtryskiwacze (końcówki) też zmienione (oryginały BOSCH), wyregulowane na 155kg/cm - trochę mniej kopci (dwa stare trochę lały), nie zauważyłem żadnej zmiany w spalaniu ani mocy.
mam uczulenie na benzynÄ™
Regeneracja wtrysków
wlasnie chyba sobie powymieniam te wtryski i bede mial swiety spokoj
- sebastiane525TDS
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 sty 2010, 23:56
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 520d
- Rocznik: 2001
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Regeneracja wtrysków
wymieniłem wężyki przelewowe na nowe bo były poprzecierane i na ostatnim wtrysku Ciągle zrywa mi zaślepkę bądz sam wężyk może ktoś miał taki problem
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Regeneracja wtrysków
Zobacz czy nie jest przygnieciony przez plastikową osłonę któryś z przelewów - również ten idący do pompy wtryskowej.
Jeżeli tu wszystko gra, to pozostaje sprawdzić drożność odpływu paliwa do baku.
Jeżeli tu wszystko gra, to pozostaje sprawdzić drożność odpływu paliwa do baku.
Regeneracja wtrysków
MI CIAGLE CIEKNIE paliwo... niemam pojecia co tam jest... wymienie wtryski chyba...
Regeneracja wtrysków
Daro280, wlałeś tego STP i dzięki temu teraz masz syf w wtryskiwaczach. Cieknie pewnie spomiędzy połówek wtryskiwacza, bo stp skądś ruszyło brud i ten podszedł między końcówkę, a przekładkę we wtrysku. Pojedź do jakiegoś dieslowca to Ci wyciągnie wtryski, sprawdzi na próbniku czy końcówki nie leją, jak będzie ok to Ci rozbierze i złoży na nowych przekładkach stare końcówki i będzie ok. A jak końcówki lipne to wymieni wszystko i też będzie ok. Końcówka Boscha koło 100zł powinna kosztować, przekładka i podkładki koło 40zł plus robocizna.
Regeneracja wtrysków
wlasnie tak mialm, z wlalem jakiegos gowna do czyszczenia wtryskow i zaczelo ciec z niektorych... czyli tak...koncowki wtryskow,i podkladki tak?? jak to sie dokladnie nazywa? podkladka pod wtryskiwacz? w warsztacie mi powiedzieli ze jeden jest pekniety... moze byc cos takiego?? i ze jest caly do wymiany...
tylko teraz pytanie gdzie to ja mam zrobic... niewiem gdzie w wawie robia dobrze takie rzeczy, nigdy nic nie robilm z wtryskami i nieznam sie na nich.
tylko teraz pytanie gdzie to ja mam zrobic... niewiem gdzie w wawie robia dobrze takie rzeczy, nigdy nic nie robilm z wtryskami i nieznam sie na nich.
Regeneracja wtrysków
wlasnie tak mialm, z wlalem jakiegos gowna do czyszczenia wtryskow i zaczelo ciec z niektorych... czyli tak...koncowki wtryskow,i podkladki tak?? jak to sie dokladnie nazywa? podkladka pod wtryskiwacz? w warsztacie mi powiedzieli ze jeden jest pekniety... moze byc cos takiego?? i ze jest caly do wymiany...
tylko teraz pytanie gdzie to ja mam zrobic... niewiem gdzie w wawie robia dobrze takie rzeczy, nigdy nic nie robilm z wtryskami i nieznam sie na nich.
cos sie znowu pokickalo!!! to nie moja sprawka ze sa dwa te same posty!!!
tylko teraz pytanie gdzie to ja mam zrobic... niewiem gdzie w wawie robia dobrze takie rzeczy, nigdy nic nie robilm z wtryskami i nieznam sie na nich.
cos sie znowu pokickalo!!! to nie moja sprawka ze sa dwa te same posty!!!