odsyłam zainteresowanych do tej lektury:
http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t ... c&start=20
i cytuję kolege biernusa:
Oj ludzie ludzie ludzie..... koledzy, kolezanki.... uzytkownicy TDSow
Nie ma czegos takiego jak REGENERACJA POMPY!!! W polskich zakladach regeneracja polega na... nowych uszczelkach i wyczyszczeniu ewentualnie wymianie jakis latwodostepnych tloczkow i tyle.
Te pompy za 1700 to zadne pompy z niemiec, zadne regenerowane. To sa po prostu pompy po przegladzie, wymiana uszczelnien. Taka pompa moze pochodzic 10 lat moze pochodzic rok. Nastawnik nie jest wymieniany. Jest czyszczony. Nastawnikow POTENCJOMETRYCZNYCH (do 94 roku) sie nie regeneruje. Dlatego w BOSCHU sam nastawnik kosztuje 2000 PLN.
Pompa w programie BX (EXchange) to wydatek z montazem ~3500 PLN. Taka pompa rzeczywiscie przychodzi z DE. Wyglada jak NOWA!. Praktycznie ma nowa obudowe, plomby, jest fabrycznie ustawiona. Taka pompe tylko wklada sie do auta i tyle!. Leje dobre paliwo i zapomina o pompie na naprawde ladnych kilkaset tysiecy km.
Za 300-1000 PLN (bo tyle biora "Heńki" za regeneracje) takiej regeneracji nie zrobicie. Jak wspomnialem czysczenie, ustawienie i tyle. Czesci pozostaja STARE! Przy BX stara pompe sie oczywiscie zostawia.
koniec cytatu...
reasumując:
każdy warsztat chce na Was OSTRO zarobić !!
nie dajcie się
tu jakiś nastawnik za 1000 z gwarancją.może kogoś zainteresuje
http://allegro.pl/item305356108_nastawn ... _tds_.html