DieselGold
Moderator: Moderatorzy
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 paź 2009, 12:48
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
DieselGold
Witam. Z wejściem nowego paliwa na rynek mam pytanie czy opłaca się tankować Diesel Gold, zastanawiam się jak mogą być skutki Bmw e34 525 tds z 1993.
Kiedyś byłem posiadaczem wv golfa 1,9 d z 1993 po tankowaniu lepszego paliwa
V-power Diesel silnik zwariował objawy były jak bym zalał benzyny.
Teres mam obawy co do tankowania takiego paliwa będę wdzięczny o opisanie zachowania się silników naszych autek...... i oczywiście naszych wrażeń.
......................a tu zamieszczam artykuł na temat tego paliwa..................
Nowy, uszlachetniony DieselGold. Złoty standard wśród paliw.
Nowoczesne silniki Diesla potrzebują do pracy szlachetnego paliwa wysokiej jakości. Taki jest właśnie nowy Statoil DieselGold opracowany w technologii SDP.
Statoil DieselGold jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających użytkowników samochodów z silnikami wysokoprężnymi, którym zależy na właściwej eksploatacji swoich pojazdów. DieselGold dostosowany jest do potrzeb nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie, nowoczesnych silników diesla. Doskonale współpracuje również z silnikami starszych generacji.
DieselGold wzbogacony o nowatorski, wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający, skutecznie chroni jednostkę napędową oraz sprawia, że jej działanie jest bardziej wydajne. DieselGold jest produktem najnowszej generacji, wyznaczającym złoty standard wśród paliw.
DieselGold dzięki zastosowanej technologii SDP pozwala utrzymywać układ paliwowy oraz komory spalania w stanie wolnym od zanieczyszczeń. W rezultacie silnik pracuje wydajnie i ekonomicznie, wykorzystując swój pełen potencjał. Układ wtryskowy jest zabezpieczony przed szkodliwym działaniem osadów, co zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii i przyczynia się do przedłużenia żywotności wtryskiwaczy.
Liczne badania laboratoryjne potwierdziły skuteczność DieselGold w zasilaniu najnowocześniejszych silników Diesla, wyposażonych w precyzyjnie działające układy wtryskowe paliwa typu Common Rail. Niezależne testy wykazały, że DieselGold doskonale sprawdza się również w silnikach starszych generacji, poprawiając ich ogólną kondycję i jakość spalania paliwa.
Kiedyś byłem posiadaczem wv golfa 1,9 d z 1993 po tankowaniu lepszego paliwa
V-power Diesel silnik zwariował objawy były jak bym zalał benzyny.
Teres mam obawy co do tankowania takiego paliwa będę wdzięczny o opisanie zachowania się silników naszych autek...... i oczywiście naszych wrażeń.
......................a tu zamieszczam artykuł na temat tego paliwa..................
Nowy, uszlachetniony DieselGold. Złoty standard wśród paliw.
Nowoczesne silniki Diesla potrzebują do pracy szlachetnego paliwa wysokiej jakości. Taki jest właśnie nowy Statoil DieselGold opracowany w technologii SDP.
Statoil DieselGold jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających użytkowników samochodów z silnikami wysokoprężnymi, którym zależy na właściwej eksploatacji swoich pojazdów. DieselGold dostosowany jest do potrzeb nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie, nowoczesnych silników diesla. Doskonale współpracuje również z silnikami starszych generacji.
DieselGold wzbogacony o nowatorski, wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający, skutecznie chroni jednostkę napędową oraz sprawia, że jej działanie jest bardziej wydajne. DieselGold jest produktem najnowszej generacji, wyznaczającym złoty standard wśród paliw.
DieselGold dzięki zastosowanej technologii SDP pozwala utrzymywać układ paliwowy oraz komory spalania w stanie wolnym od zanieczyszczeń. W rezultacie silnik pracuje wydajnie i ekonomicznie, wykorzystując swój pełen potencjał. Układ wtryskowy jest zabezpieczony przed szkodliwym działaniem osadów, co zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii i przyczynia się do przedłużenia żywotności wtryskiwaczy.
Liczne badania laboratoryjne potwierdziły skuteczność DieselGold w zasilaniu najnowocześniejszych silników Diesla, wyposażonych w precyzyjnie działające układy wtryskowe paliwa typu Common Rail. Niezależne testy wykazały, że DieselGold doskonale sprawdza się również w silnikach starszych generacji, poprawiając ich ogólną kondycję i jakość spalania paliwa.
- Jawor
- Administrator
- Posty: 2405
- Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2010
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Raczej bym tego nie stosował, zresztą na rynku jest pełno VPowerów i innych.
IMHO nie wiele wnosi.
Z moich informacji wynika ze te paliwa zawieają dodatki czyszczące powodujące wypłukanie nagaru co w silnikach starszych i duzych przebiegach będzie raczej niewskazane.
Ale to tylko moja subiektywna opinia:)
IMHO nie wiele wnosi.
Z moich informacji wynika ze te paliwa zawieają dodatki czyszczące powodujące wypłukanie nagaru co w silnikach starszych i duzych przebiegach będzie raczej niewskazane.
Ale to tylko moja subiektywna opinia:)
- Deacon
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 728
- Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
- Rocznik: 2005
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
ja do Statoila wogole nie mam zaufania wiec ich nowego paliwa nie sprawdze. ja od wymiany pompy wtryskowej leje tylko v-powera na shellu i wszystko jest cacy. nic mi nie pozatykalo i nie porozpuszczalo a leje nie dlatego, zeby miec wieksza moc tylko dlatego, ze to paliwo jest importowane z niemiec i mam nadzieje, ze jest czystsze niz Polskie.
-
- Bywalec
- Posty: 198
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 17:43
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: W-wa
Statoil ma świetne paliwa
Niestety dla nas, nie zawierają siarki, są bardziej suche; nasze tds-y ją wolą od aktualnie stosowanych uszlachetniaczy. Oczywiście, jak ktoś ma nową/idealną pompę to przez dłuższy czas nie odczuje tego, a dla pozostałych - lepiej lać zwykły, pewny ON a raz na jakiś czas GTL-a. Oczywiście temu wszystkiemu mozna zaradzić dolewając dodatek do diesla, który czyści i smaruje wtryski i pompę /niektórzy dodają Miksol /.
Niestety dla nas, nie zawierają siarki, są bardziej suche; nasze tds-y ją wolą od aktualnie stosowanych uszlachetniaczy. Oczywiście, jak ktoś ma nową/idealną pompę to przez dłuższy czas nie odczuje tego, a dla pozostałych - lepiej lać zwykły, pewny ON a raz na jakiś czas GTL-a. Oczywiście temu wszystkiemu mozna zaradzić dolewając dodatek do diesla, który czyści i smaruje wtryski i pompę /niektórzy dodają Miksol /.
-
- Bywalec
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2008, 20:12
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
DieselGold
Panowie nie bardzo chce mi się wierzyć żeby paliwo było eksportowane z UE, np na schella czy bp paliwa pochodzą jak dla mnie tylko z orlena w innym wypadku koszta były by astronomiczne.Co do szella to tej zimy się zraziłem więcej tego nie zatankuje tylko orlen i jak lepsze to verwa.
DieselGold
Bo nie jest Na sieci jest pełno fotek jak z jednej bazy paliwowej tankują cysterny różnych koncernówbumas525 pisze:Panowie nie bardzo chce mi się wierzyć żeby paliwo było eksportowane z UE
zapraszam => www.playzamosc.pl <=
- Deacon
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 728
- Rejestracja: 17 lut 2008, 12:39
- Rocznik: 2005
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec Radzionków
DieselGold
bo tylko shell v-power 99 i v-power diesel sa importowane z niemiec. nie chce mi sie po raz kolejny szukac linka i wklejac, zeby wam udowadniac. poszukajcie sobie na googlach.
-
- Bywalec
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2008, 20:12
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525td
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
DieselGold
zalej Verwy na orlenie,bo nie wszystko co polskie to złe.Tym bardziej że tankujesz polskie paliwo pod nazwą shell.
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
DieselGold
Hehe tak... zwłaszcza te komponenty GTL to orlen dolewa do paliwka...
DieselGold
Ja jezdze na zwyklym supradiesel, brat z kolei w mondeo tdci w ostre mrozy mial problemy z odpaleniem na zwyklym ON jak nalal DieselGold nie mial juz zadnych problemow z odpalaniem wiec przynajmniej zima warto.
-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 gru 2009, 21:29
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Gorlice
DieselGold
Ja leję odkąd nastał Diesel Gold, i jest cacy chociarz mam przebieg 260 tys i problemów nie ma.
Stosuję co 2 tankowanie Mixol i nie mam zastrzeżeń co do jego jakości.;]
Stosuję co 2 tankowanie Mixol i nie mam zastrzeżeń co do jego jakości.;]
- Julian
- Bywalec
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 gru 2008, 21:01
- Seria: E36
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: 318tds
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
DieselGold
marchewka - przetestować możesz, nie sądzę, żeby były jakieś negatywne skutki zatankowania tego paliwa
ja o dziwo mam większe spalanie na tych wszystkich super-dieslach, oprócz Shella V-Power
a co do sprowadzania paliwa z Niemiec itp. - z tego co wiem, jedynmi dostawcami paliw na Polskę jest Orlen i Lotos, jedynie Shell V-power jest sprowadzany (produkowany w Malezji i Katarze)
ja o dziwo mam większe spalanie na tych wszystkich super-dieslach, oprócz Shella V-Power
a co do sprowadzania paliwa z Niemiec itp. - z tego co wiem, jedynmi dostawcami paliw na Polskę jest Orlen i Lotos, jedynie Shell V-power jest sprowadzany (produkowany w Malezji i Katarze)
o2o Yamaha XJ600N
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 1:58
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 524d/td
- Rocznik: 1991
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
DieselGold
Ja zawsze tankowałem na BP - i nigdy narzekać nie mogłem na pełnym baku zrobiłem ponad 1200 km (Warszawa - Amsterdam) i ogólnie jestem z ich paliw zadowolony a tankuje je po prawdzie dopiero od sierpnia (kupno auta) ale juz zrobilem na nich prawie 15 tys km i silnik chodzi jak chodził
- siudek
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1673
- Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Kontakt:
DieselGold
Temat rzeka odkopałeś stary, każda stacja w Polsce zalewana jest od 2 dostawców - Orlen i Lotos. Nikt (wbrew poprzednim opiniom nawet Shell v-Power) nie sprowadza paliwa bezpośrednio, wszystko jest transferowane wewnętrznie jako surowiec. Jedynie dodatki do paliw są "autorskie", z polskich to LOTOS do swojego Dynamic nie dolewa polskiego dodatku, więc ewentualnie to można zalewać. Orlenowi dziękuję - Verwa i V-Power to ten sam dodatek, tylko w różnych proporcjach. :] Do tego wszystkie dostępne ON na naszych stacjach są już niestety pro-ekologiczne i zawierają 5% dodatku BIO. Nie ustrzeżesz się przed tym już i nie ma co się łudzić. Ale póki co nie wpływa to znacząco źle, przynajmniej nie na TDSa.
Generalnie ja również mam większe zaufanie do BP niż pozostałych, ale tankuję po prostu na sprawdzonych stacjach - wszystko dziś zależy od właściciela stacji, a nie szyldu (i jego uczciwości). Temat już poruszałem ponownie tutaj: http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=5500. Nie ma sensu wiąż dywagować które paliwo jest lepsze, bo naprawdę to nie ma znaczenia - można jedynie polecać sprawdzone stacje.
Tak się przedstawia sytuacja na Pomorzu, gdzie pomimo tego, że mamy Rafinerię, mamy najdroższe paliwo.
Generalnie ja również mam większe zaufanie do BP niż pozostałych, ale tankuję po prostu na sprawdzonych stacjach - wszystko dziś zależy od właściciela stacji, a nie szyldu (i jego uczciwości). Temat już poruszałem ponownie tutaj: http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=5500. Nie ma sensu wiąż dywagować które paliwo jest lepsze, bo naprawdę to nie ma znaczenia - można jedynie polecać sprawdzone stacje.
Tak się przedstawia sytuacja na Pomorzu, gdzie pomimo tego, że mamy Rafinerię, mamy najdroższe paliwo.
siudek siudkowski
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!