regeneracja turbo a zakup urzywanego
Moderator: Moderatorzy
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
regeneracja turbo a zakup urzywanego
tak jak w temacie interesuje mnie ile kosztuje regenaracja turbiny w tds-ie, ceny urzywek to od 400 do 1000 wiec duza rozbieznosc ale czy warto kupowac urzywke czy za podobne pieniadze zregeneruje wlasna
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
Regneracja zaczyna sie od 500zl oczywiscie zalezy co bedzie regenerowane.Całkowita regeneracja z gwarancja to koszt około 1600zl oczywiscie zrobiona w specjalistycznej firmie z gwarancja.Używki bym nie pakowal bo do konca nie wiadomo co jest warta ,ile jeszcze wytrzyma a porządnie zregenerowana powinna posmigac kilka lat.A niestety to urzadzenie pracuje w cieżkich warunkach
Ja znalazlem firme ktora za rageneracje mojej chce 1400zl+ gwarancja(nowy wirnik lożyska uszczelniacze i oczywiscie odpowiednio wyważona co ciekawe moge zobaczyc na czym to bedzie polegalo)
Pozdrawiam
Ja znalazlem firme ktora za rageneracje mojej chce 1400zl+ gwarancja(nowy wirnik lożyska uszczelniacze i oczywiscie odpowiednio wyważona co ciekawe moge zobaczyc na czym to bedzie polegalo)
Pozdrawiam
- Jawor
- Administrator
- Posty: 2405
- Rejestracja: 26 gru 2007, 23:02
- Seria: E90-93
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2010
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Zależy od firmy w jakiej będziesz regenerował.
Ja swego czasu kupiłem używkę i jestem zadowolony. Przejechałem ok. 40000km na niej i sprawuje się bez zarzutu.
W EGR jest trochę oleju, ale to raczej z przedmuchów silnika.
BTW Chciałem regenerować, ale poczytałem jacy ludzie są "zadowoleni". Niejaki eks-rajdowiec Myszkier, z okolic Gdańska, chciał mi wymienić turbo za 3kPLN bo niby sprawdził że w TDSach były japońskie turbiny
Ja swego czasu kupiłem używkę i jestem zadowolony. Przejechałem ok. 40000km na niej i sprawuje się bez zarzutu.
W EGR jest trochę oleju, ale to raczej z przedmuchów silnika.
BTW Chciałem regenerować, ale poczytałem jacy ludzie są "zadowoleni". Niejaki eks-rajdowiec Myszkier, z okolic Gdańska, chciał mi wymienić turbo za 3kPLN bo niby sprawdził że w TDSach były japońskie turbiny
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
silnik mam po remoncie wiec o przedmuchach nie ma mowy tylko turbo zostalo do zrobienia znalazlem kilka ladnych sztuk na allegro ale jakos bez obmacania boje sie kupowac
http://allegro.pl/item363904447_turbina ... 5_tds.html
http://allegro.pl/item355522815_turbina ... 5_tds.html
http://allegro.pl/item363904447_turbina ... 5_tds.html
http://allegro.pl/item355522815_turbina ... 5_tds.html
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 677
- Rejestracja: 28 gru 2007, 23:20
- Seria: Opel
- Model: RR P38a
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
hmm ja bym zaryzykowal - w ubydwu przypadkach masz gwarancje rozruchową.
Kliknij i zobacz --> Tanie części do TDS-ów
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 25 lut 2009, 2:02
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
CO TO ZNACZY ŻE OLEJ LECI PO STRONIE ZIMNEJ , JAK TO ROZPOZNAC?
Mam jeszcze jedno pytanko oddałem auto do przeglądu i podobno cieknie z turbiny tak przynajmniej mówi mechanik .Niestety nie zajrzałem pod maske przed oddaniem auta do na przegląd bo
-jak dodawałem gazu na postoju to praktycznie nic nie leciało z rury wydechowej spaliny były jak powietrze w ciechocinku )) żadnego dymu i tu moje pytanie czy jet to możliwe żeby się rozciekła a nie dawała czarnego dymu z wydechu?
Mam jeszcze jedno pytanko oddałem auto do przeglądu i podobno cieknie z turbiny tak przynajmniej mówi mechanik .Niestety nie zajrzałem pod maske przed oddaniem auta do na przegląd bo
-jak dodawałem gazu na postoju to praktycznie nic nie leciało z rury wydechowej spaliny były jak powietrze w ciechocinku )) żadnego dymu i tu moje pytanie czy jet to możliwe żeby się rozciekła a nie dawała czarnego dymu z wydechu?
adam-bmw pisze:znalazlem kilka firm zajmujacych sie tymi sprawami i w przypadku mojej turbiny wystarcza ta regeneracja za 400-600 bo jak na razie olej leci tylko po stronie zimnej wiec mozna ja ratowac. regeneracja za ok 1000-1400 polega na wymianie zalego zawieszenia i uszczelniaczy
Ostatnio zmieniony 03 mar 2009, 20:51 przez DZWILU88, łącznie zmieniany 1 raz.
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
turbina ma dwie czesci ciepla to ta ktora spaliny ida zimna tam gdzie powietrze, w czesci powietrznej ciezko ocenic czy olej sie na wirnik dostaje bo i tak on tam jest z odmy, po czesci spalinowej tam gdzie rura od wydechu podchodzi powinien gyc jesynie nagar ze spalin, jesli ten nagar jest mokry to znaczy ze na wirnik dostaje sie paliwo, pierwsza ozaka jest niebieski dym a czarny ja pisales, czarny to wtedy jak wtryski leja, sprawdz jeszcze luz na wirniku, zdejmij ta rure co do ic idzie zlap wirnik w palce i poruszaj gora dol, luz mowinien byc praktycznie niewyczuwalny jesli jest znaczny to turbo do wymiany, i lepiej poszukac urzywki w dobrym stanie niz regenerowac bo polacy nie potrafia tego dobrze zrobic
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 25 lut 2009, 2:02
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Czyli jeśli dobrze rozumiem to patrząc od przodu to po lewej stronie jest dostęp do wirnika (turbiny) tam gdzie jest tabliczka znamionowa z turbiny i jest to częśc ciepła, gdzie ida spaliny, a po prawej czyli część łącząca kolektor i turbine to jest część zimna i tam jest podpięty taki gumowy wężyk chyba od odmy tak?
- clubGRANT
- Bywalec Gadulec
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 sty 2009, 11:16
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Ja dałem 2000zł za regenerację za to 2 lata gwarancji.
Regeneracja u Mnie opiewała na wymianie całego środka: wirniki,łożyskowanie,wałek+uszczelnienie i sprawdzenie poprawności działanie+wyczyszczenie (wytrawienie) korpusu aluminowego.
Wiem,że to nie dział na te info,ale link firmy dla zainteresowanych się może przydać:
http://www.turbo-tec.eu/pl/index.php
Regeneracja u Mnie opiewała na wymianie całego środka: wirniki,łożyskowanie,wałek+uszczelnienie i sprawdzenie poprawności działanie+wyczyszczenie (wytrawienie) korpusu aluminowego.
Wiem,że to nie dział na te info,ale link firmy dla zainteresowanych się może przydać:
http://www.turbo-tec.eu/pl/index.php