BMW 725
Moderator: Moderatorzy
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
BMW 725
Elvis - pytam z ciekawości gdyż bardzo mnie to interesuje.
Czym różni się sterowanie 5hp18 w E34 z 2.5 TDS od sterowania 5hp18 w E38 z 2.5 TDS?
Sterowniki mają inne numery, ale skrzynia i bebechy te same. Jedyne co przychodzi mi do głowy to inne punkty przełączania biegów z racji większej masy auta.
Ciekawe jak by E34 jeździło na sterowniku z E38.
Czym różni się sterowanie 5hp18 w E34 z 2.5 TDS od sterowania 5hp18 w E38 z 2.5 TDS?
Sterowniki mają inne numery, ale skrzynia i bebechy te same. Jedyne co przychodzi mi do głowy to inne punkty przełączania biegów z racji większej masy auta.
Ciekawe jak by E34 jeździło na sterowniku z E38.
BMW 725
Ok rozumiem Twoje pytanie ,więc sa dwa rodzaje 5 hp18 ,niekoniecznie musisz miec skrzynię indentyczną jak ja.
Do e 38 były wkładane te z większą ilościa tarczek ,nie pamietam dokładnie ,ale w e 34 benzynie w zalezności od silnika ,do tych mocniejszych ,chyba od 3,5 w zwyz tez te skrzynie były montowane ,jesli oczywiście była zamontowana 5 hp 18 w danym aucie.
Ja nie wiem czy masz w swojej przycisk * (tryb zimowy)
nie pamietam jak jest w e 34
Wątpie ,że e 34 pojedzie na sterowniku z e 38 ,bo ten sterownik współpracuje z innymi sterownikami ,których jest w e 38 więcej.
Jakies przeprogramowywanie nie jest opłacalne i chyba niewykonalne.
Reasumując ,odczucia z jazdy e 38 z TDSem i e 34 z TDSem ,są zupełnie inne ,jest płynniej ,nie wspominam,że ciszej ,ale to inna sprawa.
Jeśli w e 38 jest dobry silnik to praktycznie nie wiesz,ze pracuje ,ponadto poduszki silnika są podłaczone do podciśnienia co eliminuje drgania ,w końcu to seria 7 ,wątpie ,żeby niemcy zrobili jakąś fuszerkę.
Ale pytanie było czy warto ,moim zdaniem warto ,bo e 38 z TDSem to najtańszy samochód w utrzymaniu tej klasy nie tylko w BMW.
Jak komuś mało mocy to od tego są inne auta,na pewno nie TDS !!!!
Nie wspominam o ponadczasowej liniii i wykonaniu wnętrza i właściwościach jezdnych
Pozdrawiam
Do e 38 były wkładane te z większą ilościa tarczek ,nie pamietam dokładnie ,ale w e 34 benzynie w zalezności od silnika ,do tych mocniejszych ,chyba od 3,5 w zwyz tez te skrzynie były montowane ,jesli oczywiście była zamontowana 5 hp 18 w danym aucie.
Ja nie wiem czy masz w swojej przycisk * (tryb zimowy)
nie pamietam jak jest w e 34
Wątpie ,że e 34 pojedzie na sterowniku z e 38 ,bo ten sterownik współpracuje z innymi sterownikami ,których jest w e 38 więcej.
Jakies przeprogramowywanie nie jest opłacalne i chyba niewykonalne.
Reasumując ,odczucia z jazdy e 38 z TDSem i e 34 z TDSem ,są zupełnie inne ,jest płynniej ,nie wspominam,że ciszej ,ale to inna sprawa.
Jeśli w e 38 jest dobry silnik to praktycznie nie wiesz,ze pracuje ,ponadto poduszki silnika są podłaczone do podciśnienia co eliminuje drgania ,w końcu to seria 7 ,wątpie ,żeby niemcy zrobili jakąś fuszerkę.
Ale pytanie było czy warto ,moim zdaniem warto ,bo e 38 z TDSem to najtańszy samochód w utrzymaniu tej klasy nie tylko w BMW.
Jak komuś mało mocy to od tego są inne auta,na pewno nie TDS !!!!
Nie wspominam o ponadczasowej liniii i wykonaniu wnętrza i właściwościach jezdnych
Pozdrawiam
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
BMW 725
Zawsze wydawało mi się, że 5hp18 to 5hp18 (o ile pamięć mnie nie myli to dokładnie jest to 5hp18s)...
Tak samo jak 2.5TDS to 2.5TDS a nie jeden ma więcej cylindrów drugi mniej
Sterownik mam obsługujący sport, ekonom, zimę, skrzynia 5 biegów + lockup, wybierak na pozycje P, R, N, D, 4, 3, 2.
Były również skrzynie z adaptacyjnym sterownikiem dopasowującym się do stylu jazdy kierowcy - niestety nie wiem czy ten mechanizm sterujący stosowano w 5hp18 czy innych skrzynkach.
Tak samo jak 2.5TDS to 2.5TDS a nie jeden ma więcej cylindrów drugi mniej
Sterownik mam obsługujący sport, ekonom, zimę, skrzynia 5 biegów + lockup, wybierak na pozycje P, R, N, D, 4, 3, 2.
Były również skrzynie z adaptacyjnym sterownikiem dopasowującym się do stylu jazdy kierowcy - niestety nie wiem czy ten mechanizm sterujący stosowano w 5hp18 czy innych skrzynkach.
BMW 725
Właśnie u mnie nie ma przcisku "zima" jest tylko S i A ,poza pozycjami lewarka jakie wymieniłeś.
Tryb zimowy sam sie uruchamia po dotarciu informacji do sterownika skrzyni o tym ,że koła "chciały " buksowac i chyba tez o informacji o temperaturze zewnętrznej ,ale tego nie jestem pewien.
Wtedy np samochód rusza z biegu drugiego.
W mojej i chyba każdej E 38 jest AGS to jest moduł adaptacyjny ,super sprawa ,bardzo on ułatwia jazdę , myślę ,że od tego właśnie jest płynniej.
Wątpię ,że jak nie ma tego modułu adaptacji w samochodzie ,że go założysz.
Pozdrawiam
Tryb zimowy sam sie uruchamia po dotarciu informacji do sterownika skrzyni o tym ,że koła "chciały " buksowac i chyba tez o informacji o temperaturze zewnętrznej ,ale tego nie jestem pewien.
Wtedy np samochód rusza z biegu drugiego.
W mojej i chyba każdej E 38 jest AGS to jest moduł adaptacyjny ,super sprawa ,bardzo on ułatwia jazdę , myślę ,że od tego właśnie jest płynniej.
Wątpię ,że jak nie ma tego modułu adaptacji w samochodzie ,że go założysz.
Pozdrawiam
- niebo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:15
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
BMW 725
Jako ciekawostka: kolega ma e39 528 automat + kontrola trakcji ja mam e34 tds + 5hp18 z programem zimowym (jego skrzynia jest taka sama albo następcą modelu 5hp18) Pojechaliśmy ze znajomymi na kulig droga nie odśnieżona lekko pod górkę jemu włącza się kontrola trakcji i mozolnie z tańczącym tyłem auta pnie się do góry ja zapinam program zimowy lewarek na 2 i jazda -buksuję ale jadę.Staję lewarek na 3 i ... jakby śnieg uciekł na bok, jak latem gaz i do przodu.Do końca dnia mijałem dużo aut z tylnym jak i przednim napędem które nie mogły podjechać pod ową górkę a później i na trasie. Program zimowy jest perfekcyjny w 5hp18. Dlaczego BMW zrezygnowało z tego programu na rzecz kontroli trakcji... nie wiem, może z powodu ogólnie panującej mody?
Na drodze nie jesteÅ› sam/a...
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
BMW 725
Niebo - owy program zimowy i pozycja 3 to po prostu wymuszenie stałe i cały czas trzeciego biegu Jedynie przy D skrzynia pracuje "normalnie". Żeby jeszcze dało się na zjazdy wymusić pierwszy bieg
Elvis - S i A to już adaptacyjny sterownik.
Elvis - S i A to już adaptacyjny sterownik.
- niebo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:15
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
BMW 725
No i właśnie o to chodzi, że jeżeli z D nie chce ruszyć to blokujesz na 2 jak dalej są kłopoty to 3 i jazda...raven_1983 pisze:Niebo - owy program zimowy i pozycja 3 to po prostu wymuszenie stałe i cały czas trzeciego biegu Jedynie przy D skrzynia pracuje "normalnie". Żeby jeszcze dało się na zjazdy wymusić pierwszy bieg
Elvis - S i A to już adaptacyjny sterownik.
tej zimy nigdzie nie stanąłem ani się nie zakopałem wszędzie sobie poradziłem - a nie jakieś tam systemy ''kontrola trakcji''.
Na drodze nie jesteÅ› sam/a...
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
BMW 725
Kontrola trakcji , a program zimowy to dwie rózne sprawy.
Jak mówimy o kontroli trakcji to musimy rozróżnić ASC+T i DSC.
Jam mam ASC+T i program zimowy jakie sam sie aktywuje i jedno drugiemu nie przeszkadza ,bo mam wyłącznik tego ASC.
W warunkach miejskich nie potrzeba żadnych systemów ,chyba,że ktoś wyjątkowo nie potrafi jeżdzić
Kontrola trakcji najmniej sie przydaje gdy sie zakopiemy ,ale jak wspominałem można ja wyłączyć ,najbardziej pomaga przy samej jeżdzie i dodawaniu i ujmowaniu gazu na łukach ,zakrętach itp ,bo wtedy nic sie nie dzieje z samochodem.
Gdybyście pojeżdzili autem z DSC to innego byście nie chcieli
Ja też nie pamiętam żebym się gdzieś zakopał zimą ,podstawa to opony
> A co do zjazdów ,to przeciez jest hamowanie skrzynią
Jak mówimy o kontroli trakcji to musimy rozróżnić ASC+T i DSC.
Jam mam ASC+T i program zimowy jakie sam sie aktywuje i jedno drugiemu nie przeszkadza ,bo mam wyłącznik tego ASC.
W warunkach miejskich nie potrzeba żadnych systemów ,chyba,że ktoś wyjątkowo nie potrafi jeżdzić
Kontrola trakcji najmniej sie przydaje gdy sie zakopiemy ,ale jak wspominałem można ja wyłączyć ,najbardziej pomaga przy samej jeżdzie i dodawaniu i ujmowaniu gazu na łukach ,zakrętach itp ,bo wtedy nic sie nie dzieje z samochodem.
Gdybyście pojeżdzili autem z DSC to innego byście nie chcieli
Ja też nie pamiętam żebym się gdzieś zakopał zimą ,podstawa to opony
> A co do zjazdów ,to przeciez jest hamowanie skrzynią
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
BMW 725
elvis - jest... i właśnie przy tym brakuje możliwości wymuszenia pierwszego biegu
Najczęściej gdy miałem solidny zjazd przed sobą wrzucałem na ograniczenie do 2 i sport aby możliwie najdłużej ciągnąć na 1 - auto bardzo powoli nabierało prędkości, niestety skrzynia wrzucała dwójkę przy około 30 i siła hamowania drastycznie spadała...
Zima i drugi bieg się nie sprawdzał - trzeba było by cały czas klocki ścierać.
Najczęściej gdy miałem solidny zjazd przed sobą wrzucałem na ograniczenie do 2 i sport aby możliwie najdłużej ciągnąć na 1 - auto bardzo powoli nabierało prędkości, niestety skrzynia wrzucała dwójkę przy około 30 i siła hamowania drastycznie spadała...
Zima i drugi bieg się nie sprawdzał - trzeba było by cały czas klocki ścierać.
- raven_1983
- Ekspert
- Posty: 2286
- Rejestracja: 16 mar 2009, 9:56
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
BMW 725
Jak napisałem powyżej - niestety siła hamowania na drugim biegu jest niewystarczająca i auto się rozpędza... na pierwszym biegu rozpędza się bardzo powoli ale dochodząc do granicy przełączenia skrzynia przeskakuje na drugi bieg i trzeba przyhamowywać.
Pod tym względem manual o niebo lepszy na zjazdy 30-40%
Pod tym względem manual o niebo lepszy na zjazdy 30-40%
-
- Bywalec
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:11
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 318tds
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Żukago
- Kontakt:
BMW 725
odswiezam...
Moze sie wypowiedziec ktos kto ma 725 tds? Chodzi mi o spalanie, awaryjnosc i na co szczegolnie zwrocic uwage podczas kupna.
Jak porownywalem to czesci sa w bardzo podobnej cenie do e39.
Pozdrawiam.
Moze sie wypowiedziec ktos kto ma 725 tds? Chodzi mi o spalanie, awaryjnosc i na co szczegolnie zwrocic uwage podczas kupna.
Jak porownywalem to czesci sa w bardzo podobnej cenie do e39.
Pozdrawiam.
Jest:
318 TDS Touring
Było:
325 TDS+
- ded
- Bywalec Gadulec
- Posty: 467
- Rejestracja: 12 mar 2009, 15:23
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
BMW 725
Ja sie rozgladam za e39 wiec i o e38 zachaczylem. Faktycznie ceny podobne. Najwieksza roznica jest w blacharce, tutaj 7er wychodzi sporo drozej. Co do spalania to mysle ze mozesz spokojnie 2-3 litry doliczyc do swojego obecnego e39 z tdsem bym chetnie lyknal, po wirusie powinna dawac rade ale e38 obawiam sie ze juz nie. Roznica miedzy trojka a siodemka to nawet 800kg. Tak jak bys zapial kemping i zaladowal rodzine arnolda boczka do samochodu. Ja pomimo nieskrywanej milosci do TDS powaznie zastanaiwam sie nad 530d bo kupujac 525tds w jakis sposob sie cofam...
-
- Bywalec
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:11
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 318tds
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Żukago
- Kontakt:
BMW 725
No licze, ze przy normalnej jezdzie 10-11 l. łyknie Porownujac 325tds do 725tds to jest tylko 1 sekunda roznicy, a po wrzuceniu chipa na ok. 170KM/320nm to bedzie spokojnie ponizej 10, czyli szybciej niz seryjny 3er Poza tym 7er nie kupuje sie do scigania, to jest limo, w ktorej mamy czuc sie komfortowo i bezpiecznie. Wiem, ze wielu ludziom takie uczucie zapewnia przede wszystkim ogromne stado konikow gotowych w kazdej chwili, ale dla takich sa benzyniaki od 3 litrow w gore
Jest:
318 TDS Touring
Było:
325 TDS+
- Paweł Markiewic
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 18 paź 2009, 9:06
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
BMW 725
325 tds ma leprze przyspieszenie niż podaje fabryka-sprawdzałem i nawet był taki temat jakiś czas temu 10,5 s - 100km/h to chyba z 4 osobami, no ale to nie na temat. co do 7 er to nie nacieszyłem się autem bo mi zaje... całe szczęście nie zdążyłem sprzedać tds-a. 7 er którą kupiłem miała 3.0 d i dawała radę spokojnie. Co do 725 tds, znajomy ma ów samochód i nie narzeka. Fajnie wyposażony: w skórze, automat, oczywiście pełna el. Jechałem z nim kilka razy i muszę powiedzieć, że nie jest źle. 725 tds ma większy moment obrotowy od 325 to po pierwsze. Po drugie to nie rajdówka. Po trzecie, drogie części...... bez przesady, różnice 20- 30 zł na częściach eksploatacyjnych pomiędzy 3er a 7er moim zdaniem są żadne. Komfort jazdy super. Więc jeżeli, ktoś nie szuka rakiety, a limuzyny to jak najbardziej. Jest tylko jeden mały problem - trafić 7 er w dobrym stanie to nie lada sztuka.
To tyle. PZDR
To tyle. PZDR
BMW doszedłem do wniosku, że jazda samochodem jest całkiem przyjemna, pora na prawo jazdy...
- ded
- Bywalec Gadulec
- Posty: 467
- Rejestracja: 12 mar 2009, 15:23
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
BMW 725
te 20-30 zl to chyba miedzy piatka a siodemka. Trojka ma bardzo tanie i wytrzymalsze zawieszenie, amory tez duzo tansze. Gdybym wybieral miedzy 5 a 7 to ceny eksploatacji nie roznia sie tak bardzo, czesci tez podobne (jak pisalem spora roznica jest w blacharce). Tyle ze 7 z manualem to raczej nie dostniemy, w kombi wogle nie wystepuje, a TDS i 2 tony to deko malo mocy. Jak ktos smiga trojka malo dynamicznie to moze 7ka z TDS go nie zniecheci. Ja chcialbym manuala i kombi wiec dla mnie wybor jest prosty. Do tego rynek jest wiekszy i zalezy mi na mocy. TDS po chipie jest fajny ale apetyt rosnie w miare jedzenia.
- Paweł Markiewic
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 18 paź 2009, 9:06
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
BMW 725
Z częściami naprawdę nie ma takiej różnicy. Ja kupuję w jednym sklepie ( rodzina ) wiadomo mam zniżki i to nie małe. To sklepy narzucają zaje.. marże i dlatego są duże różnice między 3 er a 7 er. To jest moje zdanie, z resztą sprawdzałem sam. Kupowałem części i do siebie do 7 er kumpla wiadomo mam taniej. Jak mi podawał później ceny z innych sklepów a nawet z allegro to czasami 40 - 50 % różnicy w cenie. Mało tego niektóre części taniej można kupić w autoryzowanym serwie niż gdzie indziej. Przykład salon samochodowy w, którym jestem handlowcem ( szkoda, że nie BMW ). Sytuacja z tego tygodnia. Przyszedł koleś pytać o naklejki na słupki drzwi do 207 (te czarne matowe) u nas 15 zł sztuka, czy nawet komplet nie chcę teraz skłamać, na giełdzie 50 zł. Zboczyłem z tematu.... Mechanika nie zabija w 7 er chyba, że v8, v12 ewentualnie 740d. Blacharka to inna bajka, tu faktycznie części dość drogie. Czy tak, czy siak decyzja należy nie do mnie. Sam celował bym w 730 d. Jak uzbieram trochę kaski to kupię znowu.
PZDR
PZDR
BMW doszedłem do wniosku, że jazda samochodem jest całkiem przyjemna, pora na prawo jazdy...
BMW 725
Mam 325 tds i 725 tds i doskonałe porównanie tzn porównania nie ma
Moją 725 zrobiłęm już 220 tys km i złego słowa nie powiem ,mam ja w automacie i bmw 7 musi byc tylko w automacie
Jeśli chodzi o koszty części to nie ma tragedii ,są całkiem ok , a druga sprawa jest to auto wytrzymalsze od innych modeli BMW.
Nie wiem dlaczego podnosicie temat blacharki ,przeciez to sie nie psuje ,jak e 38 nie jest bita to jest wieczna
Jak komuś za mało tego silnika w tej budzie to sa inne modele BMW ,moim zdaniem nie ma bardziej oszczędnego auta w tej klasie ,automat wspólpracuje wspaniale z tym silnikiem. BMW 7 nie jest rajdówką i nigdy nią nie będzie ,z resztą jak pojeżdzicie e 38 to wam przejdzie
Gdybym miał wybierać pomiedzy 3 , 5 a 7 ,to tylko BMW 7 zwłaszcza e 38 ,bo jest najlepiej dopracowanym modelem BMW w historii firmy
Jak ktoś chce kupić e 38 z silnikiem 3.0 D ,to niech sie szykuje na inne koszty , bo nie są małe ,zwłaszcza wtryski itp ,z drugiej strony bardzo ciężko jest takie auto kupić dobre
Pozdrawiam
p.s. jak ktoś chce spróbować jak jedzie e 38 w TDSie to zapraszam na jazdę próbną
Moją 725 zrobiłęm już 220 tys km i złego słowa nie powiem ,mam ja w automacie i bmw 7 musi byc tylko w automacie
Jeśli chodzi o koszty części to nie ma tragedii ,są całkiem ok , a druga sprawa jest to auto wytrzymalsze od innych modeli BMW.
Nie wiem dlaczego podnosicie temat blacharki ,przeciez to sie nie psuje ,jak e 38 nie jest bita to jest wieczna
Jak komuś za mało tego silnika w tej budzie to sa inne modele BMW ,moim zdaniem nie ma bardziej oszczędnego auta w tej klasie ,automat wspólpracuje wspaniale z tym silnikiem. BMW 7 nie jest rajdówką i nigdy nią nie będzie ,z resztą jak pojeżdzicie e 38 to wam przejdzie
Gdybym miał wybierać pomiedzy 3 , 5 a 7 ,to tylko BMW 7 zwłaszcza e 38 ,bo jest najlepiej dopracowanym modelem BMW w historii firmy
Jak ktoś chce kupić e 38 z silnikiem 3.0 D ,to niech sie szykuje na inne koszty , bo nie są małe ,zwłaszcza wtryski itp ,z drugiej strony bardzo ciężko jest takie auto kupić dobre
Pozdrawiam
p.s. jak ktoś chce spróbować jak jedzie e 38 w TDSie to zapraszam na jazdę próbną
- ded
- Bywalec Gadulec
- Posty: 467
- Rejestracja: 12 mar 2009, 15:23
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
BMW 725
Skoro piszesz o blacharce to pamietaj ze zawsze moze przydazyc sie mniejszy lub wiekszy dzwon. A jak gadalem ostatnio z mechanikiem o dwumasach. Mowil ze raz zmienial w e39 i wzial 500zl. Pytam czemu tak drogo a on ze za takie auta liczy sie wiecej. Mowil ze cene trzeba do klienta dopasowac, za trojke wzialby 300zl a mysle ze robota porownywalna.
BMW 725
Dzwon może się stać zawsze ,fakt ,ale jakby tak na to patrzeć ,to lepiej ne jeżdzić wcale.
W automacie nie ma dwumasu ,a skrzynia 5 hp 18 ,jest bardzo wytrzymała
Co byście tutaj nie pisali ,dla mnie i tak e 38 ,to najlepszy wybór ,kto kupi ,nie kupi żadnego innego
W automacie nie ma dwumasu ,a skrzynia 5 hp 18 ,jest bardzo wytrzymała
Co byście tutaj nie pisali ,dla mnie i tak e 38 ,to najlepszy wybór ,kto kupi ,nie kupi żadnego innego