ja głównie na tej wypowiedzi się wypowiedamkrolikbmw pisze:Witam. Dzwonil do mnie mechanik i powiedz ze chlodnica jest tylko ciepla na kawalku czyli najprawdopodobniej to jest przyczyna:) tak czy nie:P?
e39 tds - problem z przegrzewaniem, wsk. temp. (rozwiązane)
Moderator: Moderatorzy
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Witam. Wymieniona chlodnica na orginalna nowa , nowy termostan i problem nie znikl prawy gorny przewod cieply chlodnica z prawej strony ciepla a dolny ktory idzie do termostatu zimny chlodnica z tamtej strony zimna:/ nie mam pojecia o co mu chodzi prosze o pomoc nie mam jak wrocic do domu:( pozdrawiam
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
stary termostat był w jednym kawałku, nie rozpadł się blokując przepływ, tak jak pisał kolego lucasdj warto też sprawdzić pompę wody może naprawdę się łopatki rozkruszyły
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
termostat byl caly a lopatki w pompie sa metalowe, oberwany tez nie jest... jutro stary termostat wytne i zaloze tak jak by go nie bylo i wtedy zobaczymy chyba ze macie jakies pomysly?
- karol-lolek
- Bywalec Gadulec
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 paź 2008, 8:52
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubuskie
- Lokalizacja: FSD/ZS
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Miałem podobne objawy jak u Ciebie z grzaniem, ale u mnie były twarde węże... Przyczyną okazała się uszczelka pod głowicą, choć odziwo nie miała wyraźnego pęknięcia...
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Głowica byla regenerowana dalem za to 1900zl:/ mialem mikropekniecie ale auto grzalo mi sie przy wiekszych predkosciach i jak juz wskazowka sie odchylila w strone czerwonego pola to nie chciala spac nie gaszac auto przewody byly twarde a zbiornik z zagotowana woda az sie caly trząsł a teraz nie ma takich objawów.
Dodano: Wto Paź 19, 2010 7:39 pm
witam wyjalem termostat auto dalej sie grzeje a chlodnica jest nadal zimna. Cisnienie w dolnym wezu jest ale jest chlodny. Prosze podpowiedzcie co to moze byc. Uszczelka a moze pompa?
Dodano: Wto Paź 19, 2010 7:39 pm
witam wyjalem termostat auto dalej sie grzeje a chlodnica jest nadal zimna. Cisnienie w dolnym wezu jest ale jest chlodny. Prosze podpowiedzcie co to moze byc. Uszczelka a moze pompa?
- tdbezs
- Bywalec Gadulec
- Posty: 480
- Rejestracja: 05 gru 2009, 14:12
- Seria: E53-70
- Nadwozie: SUV
- Model: X5 3.0d/sd
- Rocznik: 2004
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- Lokalizacja: Chełm
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Witam.
Z tego co wyczytałem sugeruję sprawdzić drożność przewodu, który wychodz z chlodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, ten mały. Ewentualnie jak sie grzeje to odkręcic ten przewód, sprawdzić czy nie ma w nim powietrza, jeżeli jest w nim powietrze i po jego spuszczeniu pojawia sie dopiero ciecz chlodzaca to moge cos podpowiedziec
Z tego co wyczytałem sugeruję sprawdzić drożność przewodu, który wychodz z chlodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, ten mały. Ewentualnie jak sie grzeje to odkręcic ten przewód, sprawdzić czy nie ma w nim powietrza, jeżeli jest w nim powietrze i po jego spuszczeniu pojawia sie dopiero ciecz chlodzaca to moge cos podpowiedziec
- niebo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:15
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Co masz za pompę ? Na rynku trzeba uważać na marne podróby... Zobacz czy w zbiorniczku wyrównawczym jest obieg płynu, czy płyn leci z tego małego wężyka. Powinien lecieć cały czas po dodaniu gazu jego ilość powinna się zwiększyć.
Na drodze nie jesteÅ› sam/a...
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
plyn leci mam pompe z metalowym wirnikiem
- siudek
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1673
- Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Kontakt:
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Koledze zapewne chodziło JAKĄ masz pompę, czyli producenta. Tyle że skoro to e39 i plastikowy kolektor, to fabryczną mógł mieć z metalowym wirnikiem.
Czy dobrze rozumiem, zapytam po kolei:
- wskaźnik pokazuje gotowanie (czerwony), a w układzie chłodzenia wszystko jest ok?
- obieg płynu jest ok (w zbiorniczku wyrównawczym leci z tego małego przewodu)?
- czy ubywa Ci płynu chłodzącego czy poziom cały czas taki sam??
- czy oprócz tego, że wskaźniki pokazują problem cokolwiek się dzieje z silnikiem?
- czy wentylator w końcu chodzi Ci czy nie chodzi?? Główny przy chłodnicy, VISCO.
Sądząc po Twoich perypetiach, jedna sugestia - podjedź do kogoś, kto robi BMW (tzn. kto się ZNA na BMW a nie tylko naprawia) i niech spojrzy, przy okazji podepnij auto pod kompa i zobacz czy nie ma błędów (nigdzie nie napisałeś, że sprawdziłeś, tylko że wymieniałeś po kolei wszystko).
Popraw temat, bo już któryś raz Ci zwracają uwagę.
Czy dobrze rozumiem, zapytam po kolei:
- wskaźnik pokazuje gotowanie (czerwony), a w układzie chłodzenia wszystko jest ok?
- obieg płynu jest ok (w zbiorniczku wyrównawczym leci z tego małego przewodu)?
- czy ubywa Ci płynu chłodzącego czy poziom cały czas taki sam??
- czy oprócz tego, że wskaźniki pokazują problem cokolwiek się dzieje z silnikiem?
- czy wentylator w końcu chodzi Ci czy nie chodzi?? Główny przy chłodnicy, VISCO.
Sądząc po Twoich perypetiach, jedna sugestia - podjedź do kogoś, kto robi BMW (tzn. kto się ZNA na BMW a nie tylko naprawia) i niech spojrzy, przy okazji podepnij auto pod kompa i zobacz czy nie ma błędów (nigdzie nie napisałeś, że sprawdziłeś, tylko że wymieniałeś po kolei wszystko).
Popraw temat, bo już któryś raz Ci zwracają uwagę.
siudek siudkowski
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
- niebo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:15
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Ciekawe... Nie masz termostatu,chłodnica zimna,obieg płynu jest a po mimo to ciągle się grzeje... wygląda na to że wskaźnik na desce oszukuje. Sprawdź wskaźnik i czujnik -czy nie oszukuje (zagotuj go razem z termometrem kotłowym) a do czujnika podłącz miernik-termometr. Poszukaj na forum przy jakiej temperaturze jaka powinna być oporność.Jeżeli sam nie czujesz się na siłach to podjedź do elektryka, jemu zajmie to chwilę -no może dwie. Kiedyś czytałem że przy wymianie czujnika temperatury dopiero za piątym razem trafili na prawidłowo działający.
Na drodze nie jesteÅ› sam/a...
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
MOJA BYÅA E34 tdsA
http://bmw5er.pl/index.php
http://bmw-team-poznan.pl/index.php
- karol-lolek
- Bywalec Gadulec
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 paź 2008, 8:52
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubuskie
- Lokalizacja: FSD/ZS
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
Kolega pisał po tym jak był u mechanika na forum www.5er.pl ... Problem jest w uszczelce albo głowicy(ja obstawiam uszczelkę). Z resztą tak samo miał na tym forum mówione. Nie zostało nic jak brać się do roboty Suma summarum… wymiana uszczelki pod głowicą w TDS nie jest wielkim problemem
pozdr
pozdr
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
WITAM WINA BYLA USZKODZONA USZCZELKA POD GLOWICA!! DMUCHALA NA PIATYM CYLINDRZE DZIEKI ZA WSZYSTKIE PORADY POZDRO
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
Juz nie prosze ale blagam o POMOC!!
oj coś widzę że mało na forach internetowych bywasz WIELKIE LITERY oznaczają krzyk, chyba że tak się cieszysz że aż krzyczysz
sprawa się wyjaśniła temat zamykam
sprawa się wyjaśniła temat zamykam