Siudek, na wstepie dziekuje Ci za pomoc z fotkami, co do silnikow po lifcie, odniose sie do map sensora i przeplywki, gdzie edyrowales wczesniejsze posty, , post,, wiesz, poprostu pomyslalem ze jednak germany wymyslily cos innego, nie twierdze ze w moim tierdzeniu mialem racie, ale uznalem ja za sluszna i trafiona.
Tak czy siak, mam nadzieje ze kolega szmuz dostal takie imfo jakiego oczekiwal.
Ps. Jak moge tak pomoge, mylic sie kazdy moze, sory jak kogos wprowadzilem w blad
W piwnicy mam caly kolektor z agr z roku 98 i nie sadze aby ktos sobie dziury wiercil aby to dorobic, moge fotki zrobic, bo jak wiado zmienialem silnik caly i tajle mi zostaly
Wiesz inaczej jest jak siadzie sie przy piwie i gada,ty wiesz ja mam tak....ta pierdzielisz ja mam inaczej....a jak no tak uu to ja mam inaczej, e a gienek mi gadal tak, no gienk glupi jest. Itp itd
Wiesz OCB
Sory za ot
[e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Moderator: Moderatorzy
- patryk1981
- Bywalec Gadulec
- Posty: 431
- Rejestracja: 24 lis 2011, 18:50
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2011
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 20:45 przez patryk1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A6 C5 rok 2000 - 1.8t - chip 200 HP
- siudek
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1673
- Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Kontakt:
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Dobrze, ja nic o tym nie wiem, aby takie rozwiązanie było fabryczne, w ETK również nic o tym nie znalazłem. W TDSach jest odma w pokrywie zaworów i to jedyne odpowietrzenie, teoretycznie nie powinno być oleju w dolocie. Praktyka pokazuje, że sporo osób poprawiało fabrykę, jednak nie jest to żadna modyfikacja fabryczna. Proszę kogoś jeszcze o potwierdzenie takiej tezy jeśli tak jest. Wymoderuję posty.
O pomoc chodzi, od tego jest forum - trzeba tylko mieć świadomość, że to co my tu wypisujemy, później znajdzie ktoś przez Google i będzie czytał. Jeśli nie jesteś pewny czegoś, lepiej napisz że Ty tak masz, a nie że tak "jest w określonych przypadkach".
Pzdr.
O pomoc chodzi, od tego jest forum - trzeba tylko mieć świadomość, że to co my tu wypisujemy, później znajdzie ktoś przez Google i będzie czytał. Jeśli nie jesteś pewny czegoś, lepiej napisz że Ty tak masz, a nie że tak "jest w określonych przypadkach".
Pzdr.
siudek siudkowski
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
- patryk1981
- Bywalec Gadulec
- Posty: 431
- Rejestracja: 24 lis 2011, 18:50
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2011
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
dodam fotki kolektora rok 98,99 AGR
z góry dzięki za dodanie
z góry dzięki za dodanie
Audi A6 C5 rok 2000 - 1.8t - chip 200 HP
- smuz
- Bywalec
- Posty: 223
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:13
- Seria: E36
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 325tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Lokalizacja: TPI
- Kontakt:
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
witam panowie po dlugiej nie obecnosci. Moj problem zostal rozwiazany wtedy co jeden z forumowiczow z bmw-klub.pl przeslal mi fotki jego auta i tam jak wczesniej pisalem mial podpiety czwarty przewod do kolekrora ssacego u mnie brakowalo tego przewodu podpiolem i wszystko gra jak powinno leci bunia bez problemu. Wiem zaraz ktos wyskoczy z tekstem ze to nie mozliwe to nic do tego niema. Ja wiem sam po sobie ze ma. Pozdro
- siudek
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1673
- Rejestracja: 08 sty 2009, 20:47
- Seria: Szukam...
- Nadwozie: Nie posiadam
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1975
- Skrzynia biegów: Nie mam
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
- Kontakt:
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Witaj.
Możesz napisać "normalnie" co i do czego podłączyłeś, czego tutaj nie ma opisane? Jeśli faktycznie jest jakiś inny szczegół z bardzo ważnym elementem, którego nie ma w tym temacie opisanego - chętnie się dowiemy o nim i go dodamy dla innych tu zaglądających.
Pzdr.
Możesz napisać "normalnie" co i do czego podłączyłeś, czego tutaj nie ma opisane? Jeśli faktycznie jest jakiś inny szczegół z bardzo ważnym elementem, którego nie ma w tym temacie opisanego - chętnie się dowiemy o nim i go dodamy dla innych tu zaglądających.
Pzdr.
siudek siudkowski
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 25 lut 2009, 2:02
- Seria: E39
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Podepne sie pod temat , wie ktoś jak sprawdzić czy czujnik amapsensor jrst sprawny?
Mam 4 czujnik dwa sa podobno dobre jeden nie a jeden jest mój z auta. Podłacvzyłem wszystkie 4 i nie ma żadnej róznicy ani podczas jazdy ani na odpiętych ani na odczytach z inpa (((( więc ocokamon . wszystkie czujniki pokazuja zbliżone wartości podczas jazdy, a jeden napewno zest zejb....y.
Mam 4 czujnik dwa sa podobno dobre jeden nie a jeden jest mój z auta. Podłacvzyłem wszystkie 4 i nie ma żadnej róznicy ani podczas jazdy ani na odpiętych ani na odczytach z inpa (((( więc ocokamon . wszystkie czujniki pokazuja zbliżone wartości podczas jazdy, a jeden napewno zest zejb....y.
ALBO BMW, ALBO NIC
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 779
- Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 725tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Truskaw
Re: [e34] 525tds wężyki podciśnienia i nadciśnienia
Pompka z manometrem + multimetr prawdę Ci powie.
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
BMW 725 TDS