witam otoz mam taki problem iz musiałem uszczelnić 3 wtryski gdyż bardzo sie pociły po uszczelnieniu okazało sie ze jeden ma wysoka korekcje został oddany do regeneracji..od jakiegoś czasu gdy jest zimno i odpalę auto trzęsie autem po 5 min ustaje..zrobiłem ostatnio test przelewowy i dwa oddawały mniej paliwa( w tym wtrysk po regeneracji) a 4 pozostałe oddawały więcej paliwa ale równomiernie i teraz pytanie co z tym zrobić regenerować wszystkie 4? na rozgrzanym silniku korekty sa od minus1,5 do 1,5 na plusie..auto ładnie odpala na zimnym i ciepłym..moze ktos doradzi co z tym fantem robic?
MOD: Poprawiłem temat, bo widzę, że autor głuchy na czerwone prośby. Tak wygląda prawidłowy tytuł - następnym razem prosimy tytuł pisać zgodnie z regulaminem.
e38 730d - korekcje wtrysków, trzęsie silnikiem na zimnym
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:43
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 330d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
Re: wtryski 3.0d
podłącz pod kompa i popatrz na korekcje jak trzęsie... najprawdopodobniej podgrzewacz wody się załącza, wzrasta obciążenie na jałowych i korekcje sobie nie radzą... oprócz tego sprawdź stan poduszek pod silnikiem
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 gru 2011, 21:11
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 730d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Śląskie
Re: wtryski 3.0d
tak myślałem ale ponoć na zimnym sie ich nei sprawdza a tylko trzęsie jak postoi na mrozie jak sprawdzić poduszki?
-
- Bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:43
- Seria: E46
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 330d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
Re: wtryski 3.0d
jak to się nie sprawdza?
idziesz rano do auta jak jest mróz, podłączasz kompa, odpalasz silnik i patrzysz na korekcje...
żeby się załączyło ogrzewanie to tak koło 5-7 stopni in plus musi być, a jak będzie na minusie to lepiej
auto na jałowym powinno przez pierwszych parę sekund po odpaleniu powinno mieć normalne obroty a po chwili powinny wzrosnąć do około 800-850
w tym czasie przyglądasz się korekcjom na kompie poprzez INPE - autem moze rzucac juz jak masz +/- 1 na 1-2 wtryskach.. jak masz na większości tak to nic dziwnego
co do sprawdzenia poduszek... świecisz latarką od góry silnik i patrzysz czy jeszcze są czy być może silnik trze metalem o metal
tak wyglądają rozwalone - oczywiście po wyjęciu - https://lh4.googleusercontent.com/-NF3k ... 903017.jpg
wymiana wtrysków jest dosyć droga, można spróbować czyścić, ostatnio wygrałem taką usługę i jak wykonam to napisze o odczuciach
idziesz rano do auta jak jest mróz, podłączasz kompa, odpalasz silnik i patrzysz na korekcje...
żeby się załączyło ogrzewanie to tak koło 5-7 stopni in plus musi być, a jak będzie na minusie to lepiej
auto na jałowym powinno przez pierwszych parę sekund po odpaleniu powinno mieć normalne obroty a po chwili powinny wzrosnąć do około 800-850
w tym czasie przyglądasz się korekcjom na kompie poprzez INPE - autem moze rzucac juz jak masz +/- 1 na 1-2 wtryskach.. jak masz na większości tak to nic dziwnego
co do sprawdzenia poduszek... świecisz latarką od góry silnik i patrzysz czy jeszcze są czy być może silnik trze metalem o metal
tak wyglądają rozwalone - oczywiście po wyjęciu - https://lh4.googleusercontent.com/-NF3k ... 903017.jpg
wymiana wtrysków jest dosyć droga, można spróbować czyścić, ostatnio wygrałem taką usługę i jak wykonam to napisze o odczuciach