Świece żarowe ---->>> jakie najlepsze z allegro ???
Moderator: Moderatorzy
- Pawik83
- Bywalec Gadulec
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 gru 2007, 13:04
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: pomorze
Świece żarowe ---->>> jakie najlepsze z allegro ???
Witam noszę sie ze zmianą świec poniewaz zauważyłem ze moje bmw pali gorzej niż w poprzednią zimę tzn im niższa temp tym ma większy problem i mam do was prośbę jakie świece moglibyście polecic ??
- Pawik83
- Bywalec Gadulec
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 gru 2007, 13:04
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2002
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: pomorze
tez własnie o nich myślałemlieder_r pisze:BERU tylko i wylacznie
Pozdrawiam
http://www.beru.com/deutsch/produkte/pr ... ion=step04
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Prawdę mówiąc ja mam japońskie jakieś ADD6 1804.
Na razie"chodzą".
W IRL za produkty takich marek jak BERU,BILSTEIN,BOSCH,LUKAS itp.płaci się dużo więcej,ale i tak mniej niż kilka lat temu.
Na razie"chodzą".
W IRL za produkty takich marek jak BERU,BILSTEIN,BOSCH,LUKAS itp.płaci się dużo więcej,ale i tak mniej niż kilka lat temu.
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
-
- Bywalec
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 gru 2007, 19:15
- Seria: E60-61
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
witam
zgadzam sie z przedmówcami,beru to nr.1 i champion a potem cała reszta.A będąc przy temacie świec żarowych czy nikt z Was nie miał problemu z odkręceniem ich,w ubiegłym tygodniu kupiłem 6 szt.,ale niestety wymieniłem tylko cztery ,na szczęście to właśnie wśród tych czterech dwie były przepalone,ale dwóch wogóle nie dało się odkręcic.Istniało ryzyko że się ukręcą i zostały.Na razie działają ,ale ciekawe jak długo.......może ktoś ma jakiś patent na to
hej
zgadzam sie z przedmówcami,beru to nr.1 i champion a potem cała reszta.A będąc przy temacie świec żarowych czy nikt z Was nie miał problemu z odkręceniem ich,w ubiegłym tygodniu kupiłem 6 szt.,ale niestety wymieniłem tylko cztery ,na szczęście to właśnie wśród tych czterech dwie były przepalone,ale dwóch wogóle nie dało się odkręcic.Istniało ryzyko że się ukręcą i zostały.Na razie działają ,ale ciekawe jak długo.......może ktoś ma jakiś patent na to
hej
- rexman
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: 29 gru 2007, 19:26
- Seria: E81-88
- Nadwozie: Compact/Hatchback
- Model: Nie mam
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Poza Polską
- Lokalizacja: Irl
- Kontakt:
Odkręcałeś "na zimnym" silniku,czy "na ciepłym"?Pete pisze:witam
zgadzam sie z przedmówcami,beru to nr.1 i champion a potem cała reszta.A będąc przy temacie świec żarowych czy nikt z Was nie miał problemu z odkręceniem ich,w ubiegłym tygodniu kupiłem 6 szt.,ale niestety wymieniłem tylko cztery ,na szczęście to właśnie wśród tych czterech dwie były przepalone,ale dwóch w ogóle nie dało się odkręcić.Istniało ryzyko że się ukręcą i zostały.Na razie działają ,ale ciekawe jak długo.......może ktoś ma jakiś patent na to
hej
Czy choć raz pomyślałeś o tym...?
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
http://www.dkms.pl/kontakt/index.html
Moja galeria:
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=7218
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=81
-
- Bywalec
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 gru 2007, 19:15
- Seria: E60-61
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 530d
- Rocznik: 2005
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Podlaskie
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
odkręcane były na zimnym,mechanik (kolega) "zalłał" te dwie świece płynem hamulcowym i auto zostało na noc w serwisie żeby płyn dobrze wszedł w rekcję ale niestety nie przyniosło to rezultaturexman pisze:Odkręcałeś "na zimnym" silniku,czy "na ciepłym"?Pete pisze:witam
zgadzam sie z przedmówcami,beru to nr.1 i champion a potem cała reszta.A będąc przy temacie świec żarowych czy nikt z Was nie miał problemu z odkręceniem ich,w ubiegłym tygodniu kupiłem 6 szt.,ale niestety wymieniłem tylko cztery ,na szczęście to właśnie wśród tych czterech dwie były przepalone,ale dwóch w ogóle nie dało się odkręcić.Istniało ryzyko że się ukręcą i zostały.Na razie działają ,ale ciekawe jak długo.......może ktoś ma jakiś patent na to
hej
hej
-
- Bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 gru 2007, 23:44
- Lokalizacja: Wielkopolska
-
- zbanowany
- Posty: 147
- Rejestracja: 01 sty 2008, 14:44
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525tds
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Puck
Demontaz niezbednie konieczny. Pod kolektor ssacy zakup nowe uszczelki, bo stare napewno porwa sie w drobny mak przy demontazu kolektora (sa stare, skruszale, przegrzane). I uwazaj, zeby jakies paprochy ze starych uszczelek nie wpadly do silnika.tomi5 pisze:Pawik83 jak demontowałeś kolektor ssący to zakładałeś nowe uszczelki pod niego?? I czy konieczny jest demontaż przy zmianie świec??
Pozdrawiam
- biernus
- Bywalec Gadulec
- Posty: 419
- Rejestracja: 20 sty 2008, 22:57
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1993
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
NIE nie trzeba wyciagac kolektora. Jesli ktos ma pol dnia czasu moze to zrobic ;D Da sie. Nawet niektorzy robia. LEPIEJ wygodniej jest odkrecic kolektor. Tak jak lider napisal niebedne uszczelki koszt ~35 pln i uwazac na paprochy bo zawory macie na wierzchu ;D
Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl
- Łosiowy
- Administrator
- Posty: 946
- Rejestracja: 27 gru 2007, 15:37
- Seria: E65-68
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: Nie mam
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Pomorskie
- Lokalizacja: Sopot
A jak to zrobić bez wyciągania kolektora??.Ktoś to ćwiczył.To troche jak misja na marsa.Teraz to nawet nie moge wsadzić ręki a co dopiero klucz.biernus pisze:NIE nie trzeba wyciagac kolektora. Jesli ktos ma pol dnia czasu moze to zrobic ;D Da sie. Nawet niektorzy robia. LEPIEJ wygodniej jest odkrecic kolektor. Tak jak lider napisal niebedne uszczelki koszt ~35 pln i uwazac na paprochy bo zawory macie na wierzchu ;D
Pozdrawiam