Strona 1 z 1

E36 325TDS Wahacz z innej wersji silnikowej.

: 17 gru 2013, 16:28
autor: Falc0n
Jak w temacie, otóż pod koniec września bawiłem się troche samochodem i wychodząc z zakrętu ładnym boczkiem koniec końców straciłem przy wyjściu panowanie nad samochodem i z impetem przykurwiłem w krawężnik (tak, uderzeniem tego nazwać nie można ;) ) z dolnego wahacza stworzył się przedmiot podobny do takiego żółtego owocu z afryki czy innych ciepłych krajów a reszta wyglądała na dobrą. jednak po ustawianiu ostatnio zbieżności (wcześniej było ustawione "na oko") okazało się że nie da się jej ustawić z tyłu. Myślę że jest to wina wahacza wzdłużnego który mimo swojej potężnej budowy mógł minimalnie się odgiąć. Tutaj jest pytanie. Czy różnią się wahacze powiedzmy od 316 318 i 325 TDS? ponieważ mam tanio do kupienia wahacz z 316, tylko nie wiem czy będzie pasował.

Re: Tylne zawieszenie w e36 różnica w zależności od silnika

: 17 gru 2013, 22:13
autor: carl0s
1. Tytuł tematu niezgodny z regulaminem.
2. Warunkowo przymykam oko na wulgaryzm, i tylko z tego względu, iż poprawnie używasz ojczystego języka.
3. Banan mnie rozbawił na wieczór.

Do meritum - możesz stosować wymiennie wahacze wzdłużne z każdej wersji silnikowej, tylko M3 nie będzie pasował. Reszta wahaczy jest wymienna pomiędzy każdym typem silnika i każdym typem nadwozia (poza kompaktem, bo to nędzny pomiot szatana).

Re: E36 325TDS Wahacz z innej wersji silnikowej.

: 18 gru 2013, 0:16
autor: Falc0n
Poprawiłem temat (mam nadzieję że dobrze ;) ) i dzięki za szybką odpowiedź :P szkoda żeby mi ścięło opony, a i po śliskim auto śmiga po całej szerokości drogi, co do rodzaju hamulca, to wersje z bębnem ma się rozumieć posiadają jarzmo na zacisk do hamulców tarczowych?