Witam:)
Panowie pomożecie rozwiązać ten problem?
https://www.youtube.com/watch?v=L4UulBJYDI8
BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
Moderator: Moderatorzy
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 sie 2014, 19:01
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 520d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
- clubGRANT
- Bywalec Gadulec
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 sty 2009, 11:16
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
Sprawdź połączenia na wale od skrzyni do mostu.
A tak propo bo się zastanawiałem nad tym silnikiem w e39 jak z awaryjnością i jego eksploatacją.
A tak propo bo się zastanawiałem nad tym silnikiem w e39 jak z awaryjnością i jego eksploatacją.
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 11 sie 2012, 9:05
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 730d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Podkarpackie
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
takie stukanie często występuje jak na łączeniu wału na wieloklinie nie ma już smaru i stuka na sucho.
- clubGRANT
- Bywalec Gadulec
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 sty 2009, 11:16
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1998
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Śląskie
- Lokalizacja: TYCHY
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
Twoja odpowiedź jest śmieszna i błędna za razem.Bartos pisze:takie stukanie często występuje jak na łączeniu wału na wieloklinie nie ma już smaru i stuka na sucho.
Na wieloklinie nie ma w ogóle smaru, ten element możesz posmarować dla ułatwienia połączenia podczas montażu , jeśli ma luz to żaden smar nie zlikwiduję stuków i wał do wymiany.
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 11 sie 2012, 9:05
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 730d
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Podkarpackie
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
czytaj ze zrozumieniem, nikt nie napisał że smar ma zlikwidować luzy
-
- Bywalec
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lut 2011, 16:47
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Dolnośląskie
- Lokalizacja: Głogów
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
czytalem 5 razy i wnioskuje po tym co napisales ze jednak to ten smar powinien te luzy likwidowac
Czym się różni kierowca BMW od kierowcy Volkswagena? Dla kierowcy BMW Hektor to mityczny królewicz Trojański zaś dla właściciela VW, hektor to pole za domem.
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
DIS i INPA jak by ktos chcial przeswietlic auto z okragla wtyka
- carl0s
- Moderator
- Posty: 980
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 7:36
- Seria: E46
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 320d
- Rocznik: 2000
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Koszalin
Re: BMW e39 520d przy ruszaniu metaliczne dźwięki.
Bo to magiczny smar, tylko musi być z aso. Inny nie daje rady.Ja bym sprawdził przede wszystkim krzyżaki wału, potem mocowanie flanszy do skrzyni biegów, a na końcu sam wał na okoliczność luzu na wieloklinie, bo to się zdarza niezbyt często.
I jeszcze do silnika - miałem ten silnik w E46, pakowanie go do e39 to pomyłka. Pomijam jego marne właściwości jako agregat, pomijam wcale nie tak małe jak mogłoby się wydawać zużycie paliwa. Ale ten silnik to wyrok w zawiasach - jak nie pompa wtryskowa, to wał korbowy... A dwumas delikatny jak jajko, dwa strzały ze sprzęgła i nie zalicza się już jako sprawne, bo luz promieniowy w okolicach kilometra.
Generalnie dobre BMW skończyło się na E34/E36. Cała reszta to chała.
I jeszcze do silnika - miałem ten silnik w E46, pakowanie go do e39 to pomyłka. Pomijam jego marne właściwości jako agregat, pomijam wcale nie tak małe jak mogłoby się wydawać zużycie paliwa. Ale ten silnik to wyrok w zawiasach - jak nie pompa wtryskowa, to wał korbowy... A dwumas delikatny jak jajko, dwa strzały ze sprzęgła i nie zalicza się już jako sprawne, bo luz promieniowy w okolicach kilometra.
Generalnie dobre BMW skończyło się na E34/E36. Cała reszta to chała.
None of you seem to understand...
I'm not locked in here with you.
You're locked in here with me!
I'm not locked in here with you.
You're locked in here with me!