Witam
Mój kolejny problem z tym autem zaczął się jakieś 6 miesięcy temu. Po wymianie świec żarowych samochód zaczął nie równo pracować a po chwili zaczął pracować równo ale słychać stuki w silniku.
Wymieniłem popychacze, sprawdziłem wałek, wtryski, rozrząd, i wszystko jest tak jak powinno być a stuki nadal są... Dałem sobie spokój i tak jeżdżę... ale że idzie zima postanowiłem ogarnąć próg lewy ponieważ był w opłakanym stanie. wszystko byłoby ok,wycięty stary próg, wspawany nowy lecz zabrakło mi czasu aby dokończyć a samochód był potrzebny więc postanowiłem przełożyć prace nad nim. Po ponowy dospawaniu progu oczywiście akumulator odłączony podczas spawania wystrzeliła poduszka pasażera oczywiście wybijając szybę czołową. Teraz panel klimatronika nie działa a cały czas dmucha dmuchawa po przekręceniu kluczyka i coś rozładowuje praktycznie w ciągu 1 min akumulator.
Szyba i poducha już zamówiona i wystarczy tylko czekać, a co z tym prądem, panelem i stukaniem ?
Czy jest ktoś kto może mi pomóc?
Stuki w silniku i wystrzelony SRS,rozładowany aku POMOCY E36
Moderator: Moderatorzy
- Dimo
- Bywalec Gadulec
- Posty: 450
- Rejestracja: 11 lis 2010, 22:35
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: EZD
Re: Stuki w silniku i wystrzelony SRS,rozładowany aku POMOCY
Jakiego rodzaju jest ten stukot? Coś w rodzaju klekotania-jak stare diesle?
Jest również 318tds Compact,96r.oraz New Beetle 2.3 V5.