Witam, na wstepie chcialbym sie przywitac ! I przeprosic za brak polskich znakow (klawiatura)
Posiadam e60 3,0d 218ps automat, samochod ma dziwne objawy a w silniku wyrzuca nastepujace bledy
4587 Kraftstofffilter
oraz swiece zarowe wszystkich 6 cylindrow
ze swiecami wyczytalem ze do wymiany sterownik? Jak sprawdzic czy to sterownik, czy faktycznie 6 swiec ? :/ auto kupione okolo 3 tyg temu, przebieg 313k km.
Zaobserwowalem nastepujace objawy, gdy auto zapale zimne cieple niewazne, nic nie kopci itd, jednak po ruszeniu gdy automat chce wbic drugi bieg nastepuje szarpniecie (tak jakby wybicie biegu) i po ulamku sekundy wbija drugi bieg i jedzie, pozniej nie ma zadnych problemow z przeciaganiem itd... bynajmniej nie zauwrzylem.. (zastanawialem sie czy to nie przypadkiem brak oleju w skrzyni, nie mam informacji czy byl wymieniany, zamierzam sie za to na dniach zabrac tak czy inaczej)
kolejny obiaw to gdy auto postoi zapalone z 10-15 minut zimne/cieple niewazne.. to po ruszeniu i troche agresywniejszej jezdzie (chodzi o zlapanie temp jesli byl zimny) kopci, ale doslownie tak jakby przepalal olej wydmucha przez 5-10 sekund to co gdzies tam sie uzbieralo, i przestaje calkowicie ...
kolejnym dziwnym spostrzezeniem jest smrod spalin w aucie zaraz po odpaleniu/na swiatlach itd, tutaj juz stawiam na kolektor wydechowy?
Sprawdzalem wtryski wszystkie sa w normie zaden nie przekracza +/-1 parametry w wiekszosci bliskie 0...
Prosze o jakiekolwiek sugestie bede wdzieczny..
Pozdrawiam
E60 530d 04r blad 4587 Kraftstofffilter dziwne objawy?
Moderator: Moderatorzy