[E39 530d] twardy pedał hamulca przy drugim depnięciu + muł

Tematy związane z mechaniką, zawieszeniem, karoserią i innymi sprawami w pojazdach BMW (nie związane z silnikiem i nie pasujące do reszty działów).

Moderator: Moderatorzy

rama-d
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2016, 12:44
Seria: E39
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 530d
Rocznik: 2000
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

[E39 530d] twardy pedał hamulca przy drugim depnięciu + muł

Post autor: rama-d »

Witam wszystkich użytkowników BMW E-39, jestem swierzo upieczonym włąścicielem E39 (moja pierwsza BMK-a), mam taki problem jak w temacie, mianowicie pierwsze nacisnięcie pedału hamulca jest ok, każde kolejne jest już coraz słabsze (pedał coraz twardszy, jakby nie było wspomagania) - i dopiero potem po kulkunastu sekundach jazdy znowu mozna zachamowac normalnie.

Druga sprawa to to że auto jest dość mułowate, turbina pracuje bo to słychać, ale auto jedzie jakby miało ze 90KM :(

pozdrawiam!
Mamamuszi
Bywalec Gadulec
Posty: 361
Rejestracja: 17 sty 2010, 17:30
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Wielkopolskie

Re: [E39 530d] twardy pedał hamulca przy drugim depnięciu +

Post autor: Mamamuszi »

Podtarta pompa vacum,lub nieszczelność układu wspomagania.
Filtr powietrza i paliwa na początek,wymienić należy.
hyszkin
Bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 08 gru 2009, 20:04
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 530d
Rocznik: 2002
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Re: [E39 530d] twardy pedał hamulca przy drugim depnięciu +

Post autor: hyszkin »

również stawiam na problem z podciśnieniem. Miałem podobnie z mocą, okazało się, że zassał się jeden z przewodów podciśnieniowych. Po wymianie wszystkich przewodów wszystko wróciło do normy, ale biorąc pod uwagę twardy hamulec to rzeczywiście może mieć to związek z pompą.
ODPOWIEDZ