E39 530d problem z podciśnieniem

Tematy ogólne dotyczące silnika i przeniesienia napędu (sprzęgło, skrzynia, wał, most).

Moderator: Moderatorzy

dandi132
Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:22
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 530d
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Lublin

E39 530d problem z podciśnieniem

Post autor: dandi132 »

Witam !
Od jakiegoś czasu mam problem z twardniejącym hamulcem oraz z wadliwą pracą EGR oraz zmiennej geometrii turbiny. Dzisiaj zaślepiłem przewody od EGR , poduszek silnika i turbo. Zostało podłączone tylko servo hamulcowe. Podłączyłem wakuometr i po chwili od odpalenia silnika wskazówka wędruje do końca skali na wakumetrze ale po 3 krotnym wciśnięciu pedału hamulca podciśnienie jest bliskie 0 i pedał staje się twardy. Pod INPA ciągle wywala błędy od EGR i od turbo ale myślę że te błędy powoduje problem z podciśnieniem. Dodam że układ jest szczelny bo po zgaszeniu silnika wskazania wakumetru nie zmieniają się - wskazówka stoi cały czas w jednej pozycji.

Proszę o odpowiedź na pytanie:
Gdzie szukać problemu ? Pompa vacum czy serwo ?
W jaki sposób można to sprawdzić ?

Dziękuję i pozdrawiam
Było:
E34 525 TDS Sedan automat 1992
E39 530dA Touring 2000
Jest:
E39 530d Sedan manual 1999
ODPOWIEDZ