A więc:D po przewałkowaniu chyba "połowy" internetu dowiedziałem się więcej o błędzie w nowszej pompie abs w E39 niż w moim starszym TDS'sie
Standardowy problem, czasem gaśnie czasem świeci ABS - jak lepiej.
INPA wali błędem prawy przód czujnik abs ALE na live data wszystkie ładnie zbierają prędkość z kół...
Podmieniłem sterownik ABS pod schowkiem - nic nie pomogło.
Gdzieś dowiedziałem się, że w tych naszych "starych" pompach abs też jakieś luty padają - robił to ktoś? ( moduł na pompie, nie sterownik w kabinie ).
I czy mogę wykluczyć sprawność czujnika jeśli live data w inpie podaje równe prędkości na 4 kołach ?
Czy częstym powodem może być uszkodzona/brudna koronka piasty?
E39 525 TDS ABS/ASC
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 779
- Rejestracja: 13 lip 2009, 20:34
- Seria: E38
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 725tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Mazowieckie
- Lokalizacja: Truskaw
Re: E39 525 TDS ABS/ASC
Najprędzej odległość czujnika od koronki(o ile jet taka możliwość że czujnik się wysunął) albo wywalone łożyska koła.
RANGE ROVER P38A 2.5 DSE
BMW 725 TDS
BMW 725 TDS
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2014, 15:43
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1996
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Lubelskie
Re: E39 525 TDS ABS/ASC
Hmm raczej go mocno przykręciłem, ale sprawdzę, a co do koronki łożyska to raczej poczekam na cieplejsze dni bo oryginał będzie ciężko ruszyć , albo wcześniej na podnośniku sprawdzę łożysko tak tylko z wierzchu czy nie jest może gdzieś przetarte lub ma jakieś luzy.... wymieniałem tylko jedno łożysko z tyłu po lewej...N2O pisze:Najprędzej odległość czujnika od koronki(o ile jet taka możliwość że czujnik się wysunął) albo wywalone łożyska koła.