Witam
Mam problem turbo pompuje 0.5 bara na poprzednim siliku miałme doładowanie 1.0 .
Turbina nie wali oleju .
Może ktoś wie co może być przyczyną?
turbo pompuje 0,5 bara !
Moderator: Moderatorzy
-
- Bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 paź 2008, 20:06
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525td
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Nakło
-
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 677
- Rejestracja: 28 gru 2007, 23:20
- Seria: Opel
- Model: RR P38a
- Rocznik: 1995
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
sprawdz dokladnie wszystkie podcisnienia (w szczegolnosci pod kolektorem ssacym).u mnie jak bylo takie doladowanie okazalo sie ze spadl wlasnie wezyk pod kolektorem i cisnienie uciekalo.albo moze byc padnieta turbina.ale ja bym obstawial wezyki.
Kliknij i zobacz --> Tanie części do TDS-ów
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
POMOC DROGOWA AUTOHOLOWANIE
TEL 504-209-706 24h/dobe
DLA KLUBOWICZOW ZNIZKI
sorki chlopaki ale jak to wlasciwie jest. mam tds 93r i u mnie pod kolektorem jest wpieta tylko wtyczka ELEKTRYCZNA i jakos nie widze wychodzacego wezyka?? mozecie mnie oswiecic gdzie dokladnie sie znajduje ten wezyk??
Robilem probe z ta wtyczka bo mi sie strasznie muli. odpialem i nic zero roznicy? czy to znaczy ze turbo padniete czy moze byc jeszcze jakis inny powod bo turbo mi nie wyje nie hałasuje wiec juz nie wiem...
Robilem probe z ta wtyczka bo mi sie strasznie muli. odpialem i nic zero roznicy? czy to znaczy ze turbo padniete czy moze byc jeszcze jakis inny powod bo turbo mi nie wyje nie hałasuje wiec juz nie wiem...
-
- Bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 paź 2008, 20:06
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525td
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Nakło
- adam-bmw
- Bywalec Wyjadacz
- Posty: 1108
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:29
- Seria: E39
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Rocznik: 1999
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Åysomice k. Torunia
co do tego pytania to pod kolektorem jest taki malutki krociec i od niego do czujnika na nadkolu ma byc wezykkris78 pisze:sorki chlopaki ale jak to wlasciwie jest. mam tds 93r i u mnie pod kolektorem jest wpieta tylko wtyczka ELEKTRYCZNA i jakos nie widze wychodzacego wezyka?? mozecie mnie oswiecic gdzie dokladnie sie znajduje ten wezyk??
Robilem probe z ta wtyczka bo mi sie strasznie muli. odpialem i nic zero roznicy? czy to znaczy ze turbo padniete czy moze byc jeszcze jakis inny powod bo turbo mi nie wyje nie hałasuje wiec juz nie wiem...
a wracajac do cisnienia sprawdz czy masz caly IC i weze od turba te gumowe bo moze masz dziure!!! i cisnienie spada
-
- Bywalec
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 paź 2008, 20:06
- Seria: E34
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 525td
- Rocznik: 1994
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Nakło
- Jedrzej191
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 sty 2008, 21:30
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1991
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: Radomsko
Panowie mam pytanie otóż sprawdzałem czy moja turbinka pompuje tak jak powinna przez sciskanie rury od turbo do IC i mam takie spostrzezenia i chciałby sie dowiedziec czy tez tak macie. Przy obrotach jałowych przewod mozna scisnac to normalne :p przy 2000 trzymajac scisniety przewod czuc ze zaczyna go troszke rozpychac natomiast przy ok 4000 i wyzej przedow sie prostuje i nie da sie go scisnac i nurtuje mnie to czy juz przy ok 2000-2500 turbina nie powinna pompowac tak jak przy 4000. Z gory dzieki za odpowiedz:)) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 11:56 przez Jedrzej191, łącznie zmieniany 1 raz.