pompa zbiornika paliwa

Tematy ogólne dotyczące silnika i przeniesienia napędu (sprzęgło, skrzynia, wał, most).

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
krzysztoftds
Bywalec
Seria: E39
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Automatyczna
Województwo: Kujawsko-pomorskie

pompa zbiornika paliwa

Post autor: krzysztoftds »

Witajcie. Ponieważ jestem tu "świeży" i dopiero zapoznaje się z plusami i minusami TDS-ów (Bunia kupiona 3 miechy temu) liczę na Waszą podpowiedź gdzie szukać rozwiązania. Moje kłopoty zaczęły się kiedy temperatura powietrza spadła do minus 20 stopni C. Jak wspominałem jestem nowy w temacie diesla , a co za tym idzie brak mi wiedzy co wolno a co nie. No ale do brzegu :) otóż postanowiłem tankować moją Bunię na Bydgoskiej stacji Carrefura ... pewnie domyślacie się już dalszego ciągu. Tak kiedy temperatura spadła na dobre mój wynalazek przestał chodzić jak zegarek. Zdarzały się gaśnięcia w trakcie jazdy , kłopoty z odpalaniem itd ... Udałem się więc do zaufanego mechanika który wymienił filtr paliwa i polecił mi zatankować dobre paliwo. Problemy ustały , tak mi się wydawało. upłynęły jakieś 2 tygodnie i problem odezwał się ponownie , ale tylko wtedy kiedy wskaźnik paliwa spada w okolice 15-20 litrów. Odczuwam chwilowy spadek mocy i problemy z nabraniem prędkości. Niewiele się zastanawiając pojechałem na stację shella zalałem jakieś 30 litrów i dolałem środka do czyszczenia wtrysków czarny STP. Ponad to wydaje mi się że nie słyszę już tej pompki w zbiorniku ,jestem pewien że wcześniej buczała po przekręceniu kluczyka. Problem jakby trochę ustąpił teraz rzadko kiedy ale jednak występuje. Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 sty 2009, 14:16 przez krzysztoftds, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jawor
Administrator
Administrator
Seria: E90-93
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2010
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: Jawor »