[E36] Wymiana filtru paliwa
Moderator: Moderatorzy
-
esco
- Bywalec
- Seria: E36
- Nadwozie: Touring/Kombi
- Model: 325tds
- Rocznik: 1997
- Skrzynia biegów: Manualna
- Województwo: Opolskie
[E36] Wymiana filtru paliwa
Witam
Chcę wymienic filtr paliwa w swoim tds-ie. Podobno jest ryzyko zapowietrzenia układu paliwowego przy wymianie a także przed wymianą powinno sie go odpowietrzyć? Nie wymieniałem nigdy takiego filtru więc jestem całkiem zielony. Czy mógł by ktoś opisać jak to zrobic?
Chcę wymienic filtr paliwa w swoim tds-ie. Podobno jest ryzyko zapowietrzenia układu paliwowego przy wymianie a także przed wymianą powinno sie go odpowietrzyć? Nie wymieniałem nigdy takiego filtru więc jestem całkiem zielony. Czy mógł by ktoś opisać jak to zrobic?
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 11:58 przez esco, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Papay318tds'99
- Bywalec
- Model: 318tds
- Rocznik: 1999
- Województwo: Kujawsko-pomorskie
-
Dahaka
- Bywalec
- Seria: E34
- Nadwozie: Sedan/Limuzyna
- Model: 525tds
- Rocznik: 1992
Przed wymianą na nowy filtr zalej go ropą, znacznie skróci to pierwsze odpalenie i pompa wtryskowa nie dostanie zbyt dużo powietrza, posmaruj olejem jeszcze uszczelkę od filtra, aby łatwiej i mocniej się przykręciła.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 21:18 przez Dahaka, łącznie zmieniany 1 raz.
ja tez do tego zabieram sie. Nie wiem jaki kupic. Mam zamiar fltrona kupic. nie jestem specjalnie przekonany do tej marki. ale wole czesciej go wymieniac np przy zmianie oleju. Sami wiecie jakie w plsce jest paliwko. Narazie mam problem bo uklad mi sie zapowietrza i mam rano problem z odpaleniem. kupilem juz wezyki i bede wymienial i odrazu wstawie zaworek jednokierunkowy.
-
Dahaka
- Bywalec