Bmw e34 2.5 tds 525 rocznik 93

Tematy ogólne dotyczące silnika i przeniesienia napędu (sprzęgło, skrzynia, wał, most).

Moderator: Moderatorzy

marchewka
Świeżak
Świeżak
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1992
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

Bmw e34 2.5 tds 525 rocznik 93

Post autor: marchewka »

Witam, jestem początkującym użytkownikiem Bmw i w dodatku TDS-a mam problem, a mianowicie po przejechaniu kilku kilometrów i zatrzymaniu (np. na światłach ) zaczyna trząść autem a obroty stoją w miejscu nie falują.

Kolejnym kłopotem jest długie odpalanie na ciepłym silniku, wyczytałem na forum ze to może być głowiczka pompy, kąt wtrysku i wiele innych ale nic konkretnego bardzo bym prosił o fachową opinie.
Dodam że 4 PODOBNO mechaników z krakowa powiedzieli mi ze ten typ tak ma i koniec.
Awatar użytkownika
ded
Bywalec Gadulec
Seria: E36
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Województwo: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: ded »

Jak dlugo odpala Ci na cieplym? Moj pali po 1-2sek i tez powiedziano mi ze ten typ tak ma bo paliwo splywa po chwili postoju. Dluzsze odpalanie to zwykle wlasnie glowiczka. Niestety ty masz ta starsza wiec w gre wchodzi tylko wymiana co w serwisie bosha kosztuje 2-3 tys (zaleznie od tego co jeszcze trzeba wymienic- standardem sa tez popekane sekcje). Doraznie mozna zamontowac urzadzonko z allegro (50-100zl) ktore za kazdym razem podgrzewa swiece ale to prowizoryczna naprawa. Zeby sprawdzic czy pomoze odlacz wiazke od czujnika temp oleju i sprobuj odpalic na cieplym. Jesli bedzie dobrze to daruj sobie sprawdzanie kata wtrysku.
marchewka
Świeżak
Świeżak
Seria: E34
Model: 525tds
Rocznik: 1992
Województwo: Małopolskie

Post autor: marchewka »

DeD dzięki wielkie za odp mam pompę w domku była w cenie auta razem z resztą szpeia które dostałe tylko muszę dać do sprawdzenia bo nie wiem czy jest sprawna koszt ok 150zł w serwisie bosha. A co długości odpalania to różnie czasami od 2 do 5 sek zdarzyło się dłużej ale 1 raz.